THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

March 19, 2009

Im A Fuck Up Lil Son, I Know I Am

abah call smlm, dia kata nk suro aku blk umah arini sbb nk ajak aku p KL, ngn hajar ngn mummy skali.
AKU TOLAK!!! seriesly aku tolak!kenapa? mungkin ada yg bertanya..sedangkan aku dah lama mengidam ngn gi KL ngn family aku n melawat akak aku kat campus, last skali aku jejak kaki kat UIA time taun lepaih antaq my big sis time orientation dia.ni kira first time kami nk wat trip g kl n melawat dia sejak dah bertahun2 merancang sejak akak aku wat foundation lg, kenapa aku tolak.family trip ke KL..sronokkan bila pikiq tambah abah tgh loaded kot skrg..mmg agak bodoh kalau pikiq napa aku tolak.hampa suma xtaw cerita sebenaq.ada benda len yg nk dibuat di KL slaen melawat akak aku.senang cita nk p setelkan probs.sbb tu aku malas nk blk.boleh ja kalau nk blk, alah Semarak Minda ble ja aku ponteng kalau nk tapi aku sanggup stay n p program tu demi nk avoid p kl ngn makpak aku.kata la pa hampa nk kata, hampa x kenai aku..hampa xkenai family aku, hampa xkenai relatives aku, hampa xtaw masalah kami sekeluarga, hampa xtaw responsibility yg aku kena tanggung.aku sanggup lg p Semarak Minda.dengaq pelik, tapi kalau hampa di tempat aku, kalau hampa menjadi aku hampa akan taw, hampa akan buat benda yg sama.bukan aku nk lari dari tanggungjawab aku, sebagai seorang lelaki, sebagai the only son in the family, sebagai guardian of the family, bukan tapi tolonglah.I NEED A BREAK.. I REALLY DO.sbb tu aku jarang blk umah since aku masuk campus ni.bukan aku nk lari, tapi aku nk masa utk diri sendri, aku perlu masa utk diri sendri.aku perlu masa utk bagi chance diri aku utk explore.BACUL? mungkin ya.tapi hampa xtaw.hampa mungkin xpaham n mungkin not even believe what i have to face through.aku xpenah berniat nk abandon family aku.diorang segala2nya utk aku, aku sanggup mati demi diorang tapi apakan daya, aku xmampu, aku xkuat, xsekuat mummy aku.aku hanya seorg fuck up with a huge responsiblity on my shoulder.kadang2 aku kalah ngn pressure tuh.aku xmau..kalau diberi pilihan, konpem2 aku akan tolak awai2.tapi apakan daya, aku xmampu, hanya aku sorang ja anak laki dalam family ni.ya, kadang2 aku slalu sgt mengharapkan yg abg aku yg xsempat lahir tu ada.dia yg akan pegang responbility ni xpayah aku pegang, tapi takdir nk wat cmna dia guguq.sbb tu aku slalu neglect kalau diberi jawatan ketua or leader bkn aku ble lead tapi kadang2 trauma. being a leader is whether take the credit or take the blame.mostly take the blame.aku mmg protective n sanggup take the blame, but can i forgive myself if anything goes wrong? i cant.i dun wanna hurt my family but aku pun manusia.aku bukan robot.nak kata depa perlukan aku sgt2 pun, apa yg penting hanya aku perlu ada kat sentiasa sbg protection.kadang2 aku bersyukur jadik panas baran ni, ble jadik protective, n protect anyone we want to.org aku takut kat kita , dlm kes aku aku perlu org takut kat aku baru family aku xdiapa2kan.mampuih pi r kan apa org nk kata pasai aku, yg penting family aku taw aku cmna..mummy, abah, hajar, akak, sorry adam xikut skali.adam mmy fuck up, xguna tapi tolong lah paham, adam betui2 perlukan masa utk diri adam sendri.pus, benda tu ble setelkan tanpa adam.adam ni kan just a problem slover n clean up guys, tukang sapu masalah.aku xkesah, as long as u all save, thats matter the most to me, not them.sorry.sorry sgt2.bagilah masa utk adam dan diri adam.just lagi sebulan lebih ja, pasni cuti sem adam akan blk umah n sentiasa ada 24jam utk do my job.for now, just give me a break, please i need it to.i dun wanna complaint bout why should i do it, why dun abah do it, i dun.im tired of complaining though.i'll accept it, no matter what he is stil my dad.i cant change that.i jst need a break.dun worry, this angel of honor will come home no matter what, it just that this angel need a break.thats all.sorry, kalau adam action adam ni agak kuan ajaq, mmg kuang ajaq pun.sorry sgt2.adam mintak maaf.

p/s- I have a new burfday wish, i want all of this mess n probs go away n my family come out unharm n n live happily everafter after this.tu ja aku mau.sapa ble tolong grant?

4 Spits On My Face:

not my story said...

chill babe..
and plus ur dear angel pun support u!
bgs ar..

aCe+ said...

nnt bila2 kita ym ok or jumpa ke.nk kupas ngn lebih lanjut pasai benda ni

not my story said...

malam ni..kupas sampai habis okay..=)

aCe+ said...

ok2.i kupas sampai isi ngn kuku skali.he3

Blog Archive