THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

December 20, 2008

Tagged Tagged Tagged

1) poskan gambar 4 orang yg anda rasa mukanya photogenik
2) perkenalkan mereka / link dan kenapa korg rasa mereka photogenik
3) tag 10 orang.







this is irene ong..i think shes photogenic..look at her.shes cute, beatifool..









hehehe..ni member kamcing aku kat campus..member "knuckles aku"..nama dia safena izfazura..shes one of my bestie(see again..im using this word..im attach to it alredy)..saf bagi aku amat fotogenic sebab semua pic da xkira dia senyum @ x dia akan tetap nmpk happy..by that mean, fotogenik bg aku ialah org yg bila pic dia disnap pic itu akan sedap mata memandang..so saf, u mmg fotogenik kalau ikut persepsi i...

seriesly aku xkenai sapa minah ni..satu hari tuh aku bukak laptop aku tgk2 gamabq dia ada dlm folder pic aku...maybe member2 aku yg guna laptop aku sblom ni ada copy paste gmbaq dia..who ever u are, sorry im using ur pic without ur permission..to be fare, i think u are photogenic..





ok ni Dyla.aku xpenah meet her in person n aku rasa dia fotogenik..sebab bg aku dia dress up camna pun dia still namapak independent n happy..walaupun dia dress up ala2 gothic ckit still nmpk happy..



lastly nk tagged hanna-j, izni,rekha,orked, nadhsamuel...cukup r kowt..

12 Spits On My Face:

nadhirah said...

wawa..best nye muka cam fotogenik..
wawa..

nadhirah said...

ace u blk campus bile?

aCe+ said...

nadhsamuel-hehe2..everyone can be fotogenik..i xtaw r..maybe 28 kot..xpun 30hb..i sendiri xsure r..he3

blitzizni said...

erk? nk kna mencai owg neh i slow sket. uhm tamau buat tapa x? wuwu~

aCe+ said...

izni-hm..ikut suka u r..btw, result u truk sgt ke?

aCe+ said...

cra u post entry cm truk jew

Dearie Pearls said...

aku plak.. huhu.. aku cr pic dorng lu k.. kena mintak ijin.. huhu. mintak izin lu.. xpasal2 aku d saman plak..
hakhak..

blitzizni said...

yup damn sux.

aCe+ said...

rekha--aku men letak jew..xpenah mintak ijim pun.suma gambaq2 org len yg ada dlm blog ni aku hemtam letak jew..

aCe+ said...

izni- orait r tuh..ble kita geng..he3

Munirah said...

mcm kenal dila tuh! dak jb kan?

aCe+ said...

cik bulan- xsure dia budak mana..kenai dlm blog jew..btw, welcome to my blog

Blog Archive