THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

December 20, 2008

greatness achievement

wow..aku baru pasan..entry aku dah cecah seratus..
pewit!!! seriesly aku xpenah sangka aku akn lekat ngn dunia blog ni..aku first2 igt hanya akan hangat2 tahi ayam jew..tapi aku dah terpaut dah..so, thanx la to all the people wat view blog aku..samapi 500 lebih viewer..dulu time aku awai stat ada la 40 viewers..thanx..i appreciate u'all.all the nu frens that i bond from this blogging activities i hope ur frenship will never dies..eventhough we never confront each other face to face but we can still be frens..thanx u all..sorry kalau papa entry yg aku tulih ada menginggung prasaan sesapa.aku xpenah berniat(maybe sumtimes ada niat) tapi yg pasti pa yg aku tulih daam blo LiFe is To Be EnjoY Not wasteD ni mmg jujur dari hati n tanpa prejudis..kadang2 kata2 aku mmg lantang dan menyakitkan tapi itulah kebenaran yang sebenar yg kita sendri kdg2 alpa tidak menyedarinya..segala crita2 yg aku post ada makna tersendirinya dan punyai sebab munasabah kenapa aku post..mungkin cita2 itu istimewa buat aku..pengalaman yg seems silly but important for me..so, aku maleh nk berleteq panjang, skali lg tahnk you suma..

4 Spits On My Face:

Dearie Pearls said...

aCe+.. huhu
ok jak tue..
aku pun mula2 plan nak cuba2 jer tapi memang seronok bila leh luahkan perasaan sndri and share with others.. seronok sangat..
lagi2 kenal ngn bloggers yang care and rajin berkunjung kat blog kiter.. rasa dihargai dan kita pun berusaha menjadi yang terbaik utk rakan2 bloggers yang lain..
aku pun hargai sangat kwn2 aku kat dunia blog nie..
aku rasa dihargai bila aku share apa yg terlintas diminda..
membaca entri2 bloggers yg lain juga mendewasakan.. lebey2 mereka yang mengalami byk kesukaran dlm hidup.. kisah mereka menjadi landasan utk melangkah..
opssttt.. melalut plak LOTSOFLOVE.. huhu..
ok aCe+..
dun worry, b happy.. friends forever..

aCe+ said...

LotsOfLove,Rekha,salviana,salvinia-aku amat setuju..betui aku byk blajaq dr bloggers laen..pahit liku yg diorang tempuhi diorang post kat blog n kita baca n kita pun secara tidak langsung blajq liku2 itu..orite..frens 4ever

Dearie Pearls said...

xnak Salviana..
huhu.. SALVINIA k.. hakhak

aCe+ said...

ok..btw, salvinia lg sedap..

Blog Archive