THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

October 9, 2009

Merepek

Akim AF Cakap Bengang,
Aliff Aziz Cakap Sayang Sayang,
Stacy Cakap Cinta Pakai Buang,
Amuk Cakap Untukmu Sayang,
Black Mentor Cakap Aku Rindu Sayang Kamu,
Ayu OIAM Cakap Hanya Di Mercu,
Faizal Tahir Cakap Coba,
Letto Cakap Sebelum Cahaya,
Cokelat Cakap Karma,
Siti Nurhaliza Cakap Ku Percaya Ada Cinta,
Dewa 19 Cakap Cintailah Cinta,
Melly Geoslow Cakap Ada Apa Dengan Cinta,
Afghan Cakap Terima Kasih Cinta,
Billy Zulkarnain Cakap Hati Terluka,
Wana Cakap Orang Biasa
Azrul Hakimi Cakap Cinta Itu Buta,
Aku Cakap- Bro, aPa Lu Crita?
Aku Cakap Lagi-Apa Itu Cinta?

6 Spits On My Face:

enyheartsdiamond said...

liyana jasmay ckp:aku tak percaya cinta;)

eny ckp:eny lupa apa itu cinta;)

ziqzulkifli said...

one nation emcees cakap: bisikan cinta

misha omar cakap: cinta adam dan hawa

sheila majid n da gang cakap: cinta ada

haziq cakap: cinta hakiki adalah cinta illahi...

pssst:boleh x adam masuk mencelah mcm ni??hehe

aCe+ said...

eny- nice!!!

aCe+ said...

haziq- boley2. silakna . rancakkan lagi.thanx

Aishah Rahim said...

cinta itu seronok untuk dinikmati..;)

joegrimjow said...

aku cakap..idup ini best

Blog Archive