THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

October 5, 2009

Haruskah-Adam

Dikala dikau mencari cinta
aku memberi
tapi tak pernah kurasakan
dikala aku dilamun cinta
dengan dirimu
mengapa kau jauh dariku

tiada cinta didalam dirimu
biarpun kau kata baby i love u
tidak kau rasa getaran ini
tiada cinta lain
sehebat cintaku

haruskah aku menanti cinta ini
kerna kau tak pernah mengerti hatiku
tak perlu kau ucap baby i love u so
kerna cinta darimu
tak sehebat cintaku
haruskah aku manahan perasaan
tak sanggup kau bermain difikiranku
lupakan semuaapa diimpikan jadikan pengalaman cinta..
kita berdua...

setelah semuanya berlalu
hatiku sepi
kan ku simpan cintaku ini
dikala dikau pergi dariku
aku bersendiri
mengapa kau begitu


p/s- sorry, tgh jiwang kacau.

0 Spits On My Face:

Blog Archive