THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

January 28, 2009

Tagged Myself-Thanks Fairuz

1) Name 3 songs that reflects you and your life:
+Walking Disaster-Sum 41..+
+Curses-Bullets For My Valentine+
+So Cold-Breaking Benjamin+

2) Name 3 songs that you hated before you like it like crazy:
+Come Back Again-Couple+
+Elvis Aint Dead-Scouting For Girl+
+Rejection Role-Soilwork+

3) Name 3 things that you did before this:
+Talk To My Foster Sis Iman+
+Taking My Heavy Breakfast+
+Light out My Ciggy's'+

4) Tell 3 characteristics of your dream house:
+On The Ground+
+Full Of Hapiness+
+Full With People That i Love n Care+
-in house matter for me, size doesnt matter.

5) Name 3 movies that you hate:
+type? all indon movie.+
+nah, i like most of them, some kinda boring but still keep me awake.he3+

6) You’re sick of:
+People Asking Me Why I Dun Eat Vegie..Dun ASK!!+
+Judgemental Thinking n Judgemental Look+
+People Full Of Craps+
+Being Broke+
+Fake Friends+
+Being SINGLE.FIND ME A GIRLFRIEND PLEASE!!+

7) The perfect gift for your birthday:
+Just A Bday Cake.Not Need To Be Fancy.The Thoughts Is Good Enough For Me+

8) You love :
+My Family-My Mummy, My Lil Sis,My Big Sis, n My Dad..Accordingly+

9) Would like to say sorry to :
+No One.+

10) Tell 3 characteristics of your crush :
+CUTE..The Most Important+
+Down To Earth+
+Indie+

11) Who do you usually turn to whenever you’re having problems?
+No One.Im Kinda Person That Settle My Own Probs.Cuz Usually The Probs Alway Caused By Me+

12) 3 things about yourself that you want people to know:
+Im A Sensitive Kinda Dude..REALLY..+
+I Am A Gud Listener.Ask All My Gud Frens If U Dun Believe Me+
+Thats All I Guess+

13) Are you right-handed or left-handed?
+Im A Righty+

14) What are you wearing right now?
+Short pant n my 2006 5 Science T-shirt+

15) 3 bad habits that you have:
+Im Kinda Forgetful Dude.So, Sorry For Any Inconviniency+
+Im Wether LoudMouth Or OutSpoken.Which I Dun Realy Noe So I Consider It As Bad Habit+
+When I Want Something, I'll Make Sure I Get It, By Any Mean Necessary.+

16) Have you ever tell someone that you love her or him till you cry? Who is it?
+NEVER+

17) Name one place that you really want to go but you’re not going there EVER!-
+NONE.. I Wanna Go To Argentina N Im Gonna Make Sure I'll Step My Feet On That Freakin Soil One Damn Day+

18) What’s your favourite character in The Series of Unfortunate Events?
+????+

19) If you are about to die in 3 months, what is your last wish?
+Fullfill All My Crazy Dreams+

20) The tagging is over. You will :
+Light Up Another Ciggy's'+
+Take A Bath+
+Eat My Lunch..Im Starving+
+Watch Lost Season 5 Episode 1 n 2 For The Third Time+

4 Spits On My Face:

LotsOfLove-Pearls said...

xder tag2 org lain ker?
huhu..

aCe+ said...

kalau nk wat la tagged ni.nk gak tau.he3

Fairuzzi said...

you're welcome..
besh bca jwpn2 ang...
hahahaa
:P

aCe+ said...

fairuz- thanx again.besh? hahaha

Blog Archive