THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

January 6, 2009

FUCK U,Pronto!-The Truth That I Wish I Didnt Know

sehina2 aku, se-selekeh2 aku, seteruk2 aku, aku trima seadanya suma kelemahan,kekurangan yg aku ada dgn hati yg terbuka dan aku xpenah memandang rendah terhadap org len sebab aku tahu semua org bukan bodoh atau bengap cuma diorang hanya xmahu menggunakan akal yg dikurniakan..diorang xbodoh, diorang cuma malas.aku tergolong dlm golongan ini..tapi, walaupun bagaimana pun ada orang yang menggunakan akal yg diberikan dengan kadar maksimum untuk menuju puncak yg tewrtinggi dan menggapai bintang..ini tidak memberikan apa2 bentuk keupayaan atau kebenaran untuk kita memandang rendah apatah lagi menghina orang laen..TIDAK SAMA SEKALI!!! kalau kita berkawan dan bergaul dengan orang bijak pandai tapi hakikatnya jita masih dalam kelompok golongan orang2 yg malas tidak memberi kita hak untuk memperlekehkan golongan kita..sedarlah kita yang memuja dan cuba mengapdaptasikan kita kiat dalam golongan bijak pandai tersebut sedangkan kenyataan yang sebenar kita tetap dalam golongan yang sma..cuma kita biajk menggunakan peluang.tapi ingat, kita berkawan dengan diorang tidak bermaksud kita sudah memasuki kelompok kawanan tersebut..berpijaklah di bumi yang nyata.kawanan bijak pandai itu akan meninggalkan kawasan tersebut..kita yang akan masih berada di takuk yang sama, kelompok asal kita, kelompok yang kita kutuk hina perlekeh itu yang akan kekal bersama..sedarlah diri anda..kereta proton Savvy tidak mungkin akan jadi porche cayman.Savvy tetap Savvy, cayman tetap cayman.Savvy yang pengkhianat belum tentu dapat tergolong dalam golongan Cayman..itu kenyataan..tambahan kalau kita Savvy recycle.second hand ynag terlalu berbangga kerana berkawan dengan golongan cayman.lepas itu, hendak pula memandang rendah golongan Savvy yang yang lain yg sudah pasti Savvy asli.savvy yang asli cuma tidak mahu menonjolkan diri dan malas menggunakan peluang..sestgh orang mungkin beranggapan yang golongan savvy ini bodoh kerana tidak mahu menonjolkan diri tapi hakikatnya golongan Savvy hanay terleka.terleka kerana masih berbuai2 dengan mimpi indah..savvy tetap savvy..ITU KENYATAAN YANG MEMANG PAHIT TAPI HARUS DITELAN.

aku mmg fuck orang yang suka pandang rendah orang lain..tambahan kalau orang tu sendri tidak sedaq diri yang dia tu pun asalnya layak masuk komuniti kami tetapi kena mengambil; banyak langkah..sedangkan kami golongan yang dipandang rendah ni xperlu bersusah payah untuk masuk ke komuniti ini sebab kami mmg layak dan boleh memilih komuniti laen tapi kami pilih komuniti ini..jangan la hipokrit dan hina orang.diri tu pun bukan bagus mana pun.ang tu kena bertungkus lumus namun ang belum boleh jadik terbaik..lebih baik jadik macam kami,orang yang langsung tidak berusaha tapi masih tidak gagal,masih layak untuk berada di sini.masih mampu meneruskan perjalanan.sedarlah.kami hanya masih menerima ang sebab kesian dan masih mengnggap ang sebahagian daripada kami.jangan sampai hati kami tertutup dan menyingkirkan ang dari golongan kami..kami masih mampu bersabar tapi kesabaran kami ada hadnya..jangan sesekali uji kesabaran itu.jangan sampai kesabaran dan sifat menerima kami bertukar menjadi benci dan meluat yang mampub membuatkan kami sanggup melakukan sesuatu ynag kejam..ingatlah, sahabatku.kami hanya menunggu masa untuk melepaskannya.tunggu dan lihat.ang masih dalam komuniti kami.jangan sampai kami singkirkan ang dan lepas tu ang xdak kawan dah.INGAT!!!!

p/s-this is a campus story.true story with some beautiful manner approach..for somebody else sake, not the guy whom pissed be off..im totally n officially hate n wanna kick his ass but i refuse to do so cuz for the sake of somebody else..i can do it i just dont wanna to..bare that in mind!

8 Spits On My Face:

LotsOfLove-Pearls said...

aCe+????
mmm..
yes, savvy tetap savvy..
Saper ke gerangan yang membuat aCe+ aku nie cam nie?

hannah joe said...

haha..
adeh..
biasalah tu dik oih.

aCe+ said...

LotsOfLove-ada la mamat ni sorang wat prangai..hot gila babi i kat dia.

aCe+ said...

hannah joe- 2r.xsedaq diri pny org

aNa RaWkSTaR said...

wah garang !
bru macho ..
kekeke ;p

aCe+ said...

ana- macho? thanx!

LotsOfLove-Pearls said...

sabar dik..
huhu..

aCe+ said...

lotsoflove- thanx.ok2.i'll chill

Blog Archive