THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

January 10, 2009

Back To Skool

Semalam Aku xble tidoq dowh..mmg fucking shit.aku naek atas katey around pukui 3cmtu but otak aku melayang jauh di sinun sampai pukui 5 pun still dok terbukak lg mata aku..fuck2..mcm2 aku pikiq smlm..mula2 benda yg membuatkan aku xble nk tidoq ialah sport day..yup, kami budak2 part 3 kat campus uitm kedah ni kena organize sport day course kami..aku telah dilantik sebagi Ketua AJK..mmg aku fuck r.kalau nk dibandingkan ketua ajk ngn project manager, mmg aku yg pny lg teruk.setaw aku ada 8 AJK yg berasingan dan suma kena report kat aku no matter what..so, secara xlangsung suma keja ajk yg len menjadik keja aku gak r..aduih..agak r kan..tp aku ni bkn jenis yg suka menghampakan org..dah diberi tanggungjawab laksanakan ja la..suka xsuka tolak tepi dulu, yg penting buat.same goes for my class rep position..mmg xsuka tp dah suma xmau, biaq la aku step up kan.
btw, entry ni actually aku nk sentuh pasai sumthing else..lepas xble tidoq pasai pikiq sport day, pikiran aku melayang jauh ke zaman skolah aku dulu.suma sbb aku tringat theme sport day kitorang BACK TO SCHOOL..besh kan zaman skolah dulu.peh!! smpai skrg bila org tny aku still jawap zaman kolah la zaman yg paling aku xble lupa..zaman skolah mengajaq aku erit persabatan, erti, kehidupan, erti kemanusian, well to be honest time skolah r aku blajaq wat benda2 jahat suma..but not smoking ok..aku start smoking pastu aku abih skolah..besh bila tringat time dulu2,tringa all the wrong doing what i'd done during my skool time.time skolah dulu kalau dapat tuck out baju kira dah gangster abih r..muka nk bannga ja..pastu bila cikgu disiplin lalu, dan2 tuck in blk.hahaha..mmg lawak.pastu aku still igt aku ponteng tuition dulu..ponteng g CC..hahaha. kuang ajaq aku dulu..4 bulan kot aku ponteng tuisyen..aku ng Wan n Saiful..tp time tgh2 tu Sepol kantoi ponteng ngn mak dia so pas kantoi tu dia g tuisyen r..aku ngn wan still xinsaf g..duit yg makpak bg kat kami asa tuition fee kami guna g cc.plg konpem clas Fizik ngn Addmath r..dah r addmath bodoh ponteng plak.sebab tu aku slalu ckp result SPM i got lucky..cmna la aku ble dpt 7D utk Fizik ngn 8E utk addmath..patot fail ja 2 2 tu.
hah, pastu ada plak story time bulan posa.aku dayat ngn sepol..kami g ronda Pacific-mall kat seberang jaya, penang..bapak r time tu dayat yg xposa..dayat ni head prefect kat skolah aku..budak pandai r.dpt 8A for PMR.10A utk SPM..budak pandai cam dia ble ajak kami ponteng posa, ada ka patot..aku pun setan dah cucuk aku join r dayat.pastu aku wat satu benda yg agak jahat r..kami plan nk kami dlm panggung wayang..so, aku g r bveli..aku wat2 mcm chines utk beli makanan so that sapa2 pun xsyak.kuang ajaq x aku..ish2..setan tol..
pastu kalau nk kenang blk time time dekat skolah sendri pun mmmg besh..kalau ada spot check dayat r tolong cover kami..clas kami xpenah kantoi apa2..besa r clas 5 Science 1..time to kira clas kami the only science clas for form 5 in tha skoll.so, famous abih r sapa clas science..org cop bdk pandai r.padahai suma sampah ja..back to cita spot check, kami tiap2 hari bwk illegal stuff-komik,makana dlm clas,CD games, CD BLUE..mcm2 g r..suma dayat cover..hahaha..
mmg besh bila igt blk time skolah dulu..peh.argh! i wish i cant go back then..the time when i got nothing on my shoulder to carry on, the time when i was happy to do what ever i want..now, as i grow up, everything change.i need to take care of myself so that im ready to take care of my family..no body ask me to, i just noe that is my job now.but, im still happy, other way around but still happy..not as happy as im a skool biy, not as cherish n joyful, but its kinda cool..cmon la time skolah dulu kalau bwk benda illegal g skolah, pastu nk sorok2 or ponteng class n cuba lari dr cikgu, bapak beshnya.skrg kat U, kalau ponteng class ada lecturer kesah..bwk illegal stuff pun relax jew..xkantoi pun..kantoi xdak r nk kena rotan or maki, pak guard just suro sign surat saman jew..haha..mmg agak bebas tapi krang thrill dah mcm dulu..kalau dulu pinteng skolah polis pun mai cekup tol x? skrg 2 mggu xmai clas pun sapa xpedulik, ckup time surat barred form exam mai, dah setel.repeat sem depan.huh..so, utk anda2 yg stil berskolah dengaqlah..enjoy la puas2 tiem sklah tu..pasni bila anda dah berada di tempat saya, di dlm golongan hm.. i prefer as young adult, benda tu suma anda akan rindu..percaya la..mmg betul anda akan rasa sedikit terkong2 time skolah dan anda inginkan kebebasan tp bila anda dah besaq n diberikan kebebasan itu, thrill nya dah ilang.bila anda buat apa yg anda idamkan semsa young adult, benda2 illegal la, tidak akan sesseronok time anda buat time skolah..percayala.xtipu..aku ckp based on experience..so, hargailah zaman skolah anda..kami yg dah besaq2 ni amatlah tringin di beri peluang utk kembali menyarungkan sluaq slack akler hijau tua n baju kemeja berwarna putin ditambah ngn belt kaler hijau n tie ikot skolah..rindu siot.ok.
peace in, rox out!!!!
chow!!


/s-kalau aku jumpa jin dlm botl aku nk mintak kat dia tukaq aku kembali time aku form 2..sebab hidup aku as remaja start bila aku form 2..rambut aku start cacak2 suma time form 2 r..smpai skrg..

5 Spits On My Face:

blitzizni said...

hoho i x ske zmn skolah.

aCe+ said...

laa..napa..i plg suka time skolah kowt..

Fyruz said...

hahahaa...
xsngka aku perangai dayat cmtu..
tgk kt skewl cm tegas & garang smcam ja..
dulu,aku siap kata kt diri aku,dayat la satu2nya ketua prefect yg paling tegas kt skewl..
haha..
aku t'tipu rupa2nya..
:P

aCe+ said...

well kalau judge dai as a person, no comment.tp kalau in term of work, dia mmg bagus..keja dia dia wat suma..so, in dayat's defense as a head prefect he is still the best of the best, n as a person er.., well maybe we should say that he is not the worst kind.hehehe.cian dayat..aku expose plak bad things pasai dia

AirpolClanz said...

wei mmg bes kn time kta dlu hehehe..

Blog Archive