THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

July 10, 2009

Bom Masa Pembunuh Hatiku

sapa2 yg baca ni, try scroll kat bawah ada link Eny Heart.. dlm blog eny [drama is boring.reality is fun!!] dia punya latest entry cita pasai admirer dia mr.F.latest, mr.K nyanyi lagu dia title selimut hati utk dia, in a way of trying to win n unlocked her heart..sweet kan? admirer kebanyakkannya semua sweet kan.. well, WRONG!! xsuma! ada admirer yg psycho.. aku baru ja experience sendri.. xla lama sgt.. baru2 ni, time cuti sem.. minah tuh nama dia Maya..kalau nak ikut kami baru kenai sebulan lebih jew tapi dia punya psycho-ness in loving me,NAYY, i should use OBSESS with me is extremely mind blowing.. skarang ni dia dah seminggu dah ilang xdak balik umah..since dia mmg xbyk kawan sblum ni, sbb dia baru pindah mai penang dlm 3 bulan lepaih so maybe im her only friend there in penang..so, skrg dia dah ilang.. mggu lepaih mak dia call aku.l tanya taw x maya. aku ckp la xtaw sbb aku dah blk campus dah.ble ja slamba katak slama kami berkawan, as a fren, dia ble baeknya dok cita pasai aku kat mak dia, suma yg gila2 punya. kata aku ni baek gila2, aku ni ambik berat kat dia, yg aku ni slalu take care dia, plus dia ciap tunjuk umah aku lagi kat mak dia. well, skrg dia ilang mak dia igt aku la yg bawak dia lari.plus, time dia lari umah tuh, dia ciap tggai kertas tulih nama aku, no phone aku yg dia mintak kat member aku time first dia dia nak text aku n ciap ada ayat lovey dovey gi.. hampa bayangkan lah.. kalau hampa jadik parent si minah ni, konpem hampa akan carik aku dulu sbg suspect utama kan dalam kes dia xbalik umah tu, tol x? well thats exactly wat her mom did. dia call aku tanya suma, igt akau la suspect. padahal, time mak dia call dia dah ilang 3 hari, on the last sunday dia dah xbalik umah dah.. by that time aku dah balik campus dah kot, on saturday aku balik..mak dia call aku ari senin xclap aku.mak dia cakap nak wat police report.. konpem2 polis pun akan carik aku dulu kan.. hm.. well2, so u guys still think admirer is sweet? think again!! really think bout it!


p/s- ESOK AKU ADA PROGRAM.. JADIK FACY UTK BUDAK UPSR! GOING AWAY FOR 2 DAYS!

4 Spits On My Face:

enyheartsdiamond said...

omg!
saiko gila MAYA tuh!!!

*tp mungkin dya da plan ngn laki lain~
nak lari rumah..
den..she uses u!!!

jahat!

enyheartsdiamond said...

whoa!jadi facy!
jgn garang2 yeh!

aCe+ said...

eny- 2r.. mayb r kan.. xtaw la camna.

aCe+ said...

eny- mmg garang dah pun... nangis 2 3 org gak kot.. tapi time program tuh mmg nk bagi depa nangis pun..sbb nk bagi sedaq ckit n sayang makpak depa..

Blog Archive