THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

October 28, 2009

Jom Kahwin!

Smalam, aku dapat wedding invitition. seriesly, its been sent to me not my parent. umah aku mmg slalu dpt wedding invitation tapi usually jemputan tuh nama parent aku la,xdak nama aku pun, tapi ditulis kat situ ahli keluarga dijemput hadir sama. chop2. back to the topic. okay so aku agak suprise tambah excited dpt invitation tuh sbb bukan sng org nk letak nama aku dlm wedding invitation. curiously, aku bukak la. last2 terkejut beruk kot. member aku time skolah dulu, skolah kat Penang Free dulu nama lutya punya invitation. aku baca leklok kot2 akak ka abg dia yg kawen, last2 usha punya usha mmg dia yg akan kawen. peh! siot! seriesly terkejut kot. aku x aspect benda ni nak jaidk dlm masa terdekat. bend ayg aku maksudkan ialah dpt wedding invitation kawan2 dlm masa terdekat. aku dok igt kalu nk jadik benda2 ni pun maybe lagi 5 6 taun la kot. wow! member au ni tua setaun ja dr aku dia umuq 20. dah ank kawen december ni. wow! aku masih terkejut kot. cepatnya masa berlalu. padahai, rasa mcm bru smalam ja aku dok lepak2 ngn dia kat McD tepi Penang Free time skolah2 dulu. its make u think aint it, hwo old u are getting. member aku dah nak mendirikan umah tangga, aku masih terkial2 mencari arah idup yg x pasti lg. well in the other hand, on my defense she is way to wya to settle down. tapi xpa r, future husband dia daha da career plus 5 years older than her. aku palk, bila la nak kawen ek? ha3. gedix siot ang adam. bru 19 dah dok pikiaq nak kawen. well, theres nothing wrong to dream bout it, plus its not that far away timeline anyway. its just around the corner. maybe in few years, aku palk yg akan stat invite member ke wedding kak aku, n then wedding aku plak. chop! akak aku awai2 lg dah confess dia nk kawen lambat, so maybe aku la yg akan settle down dulu kot. ahak. konpem dlm pala otak sapa2 yg baca ni pikiaq adam ni gila meroyan gedik nk kawen. well my frens, think bout it. in a few years, aproximately 5-10 yeard from now, maybe i;ll get married so its not to possible ti think bout it now. at least ur mind is already been set bout the idea. im not a dreamer, but just a believer. yet again, i still in the progress of searching for MISS RITE. till i found her, im just gonna keep dreaming.. peace out!



p/s- aku dah ckp dah kat mummy aku, kalu aku kawen nanti aku xmau buffet, aku nk makan berhidang. kira penuh ngn adat melayu abih r.series!

8 Spits On My Face:

watip said...

kawen jgn lupa jemput yepp

Sharifah Aishah said...

haha... kawin oh kawin... how would it feel like bile nak kawin nnt kan?

aCe+ said...

watip- konpem jemput.. jgn risau. ahaks. tapi tggu dlu r. lambta gi kot. ahaks

aCe+ said...

sha- konpem nervous gila2 kan. break down mua. yg laki nnt terkial2 nk angkat nikah. ha3. lawak2 kalu pikiaq

Anonymous said...

nak kawen jugak weh!;)

aCe+ said...

bulan- daha da calon ka?

Anonymous said...

dakg,tolong carik sat ;)

aCe+ said...

bulan fizi ada.ahaks

Blog Archive