THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

August 25, 2009

By-Election Permatang PasiaQ

lama gak aku xwat political view pny entry so ari ni aku nk komen pasai by-election permatang pasiaq di mana suam pengundi berdaftar @ pengundi hantu akan mula membuang undi start esok pagi.. permatang pasiaq bukan jauh mana pun dr umah aku. plus, tok su aku ngn family dia mmg dok kat permatang pasiaq pun. lagi tok jang aku pun dok kat permatang pasiaq gak. apa yg aku ble conclude kan permatang pasiaq xkan dapat punya ke tangan BN, PR still aku pegang dun N11.that speaks from what i saw n what had happened before but as i stated before kau xsokong mana 2 pihak. BN still ada chance nak menang tapi tipis sgt. yet again, penduduk permatang pasiaq sama ja ngn pmtg pauh, pangkah undi ikut bendera buakn ikut pemimpin.it just another same ol thing happening all over again, just difer in teh faces n places. until the orthodoxy mind of malaysian cna be change we'll never gonna see anything changes in political arena nor government childs play. yet again, underdog will alway make a suprise outcome. maybe BN can pulled this off, who know? aite? till then, im gonna hold my head high, n keep on hoping for a better malaysia.. peace out, selamat hari kemerdekaan yang ke 52 malaysia.happy bday!




p/s- 1Malaysia? kita xperlukan kempen utk menyatu padukan kaum yg sudah seduduk sejak lebih 52 tahun di satu negara, kita perlukan action rather than talking. nak satupadukan kaum, carik satu sebab utk semua sepakat dari segi pemikiran. kempen? pernah kah apa2 kempen menjadi dan membuahakan hasil?

0 Spits On My Face:

Blog Archive