THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

July 14, 2009

Peluang Dalam Kehidupan

Dalam Hidup..
Peluang Datang Bukan Bergolek..
Datang Pada Keadaan Yang Kadang Kita Tidak Jangkakan..
Namun..
Peluang Itu Tidak Harus Kita Lepaskan..
Peluang Untuk Berubah..
Peluang Untuk Memulakan Hidup Baru..
Peluang Yang Ibarat Kunci Ke Dunia Yang Lain..
Tetapi Kadang2 Kita Takut..
Takut Untuk Menggapai Peluang Itu..
Kerana Kita Tidak Tahu Ke Mana Arah Yang Bakal DiTuju..
Kerana Takut Untuk Tinggalkan Apa Yang Telah Kita..
Takut Untuk Tinggalkan Mahligai Yang Telag Sempurna Kita Bina..
Takut Untuk Menghadapi Cabaran Hidup Di Persekitaran Baru..
Berbaloikah Semua Hanya Untuk Segelumit Perubahan?..
Persepsi Yang Berbeza Datang Dengan Harga..
Andai DiGapai, Tak Mungkin Boleh Kita Toleh Ke Belakang Lagi..
Beranikah Kita?

p/s- AKU BERJAYA DALAM INTERVIEW PERFORMING ART BARU2 YG AKU AMBIK..AKU XSURE NAK PI KE TAK.MAYBE SEBAB AKU TAKUT, MAYBE SEBAB AKU RASA AKU TAK CUKUP LAYAK..MAYBE AKU RASA YANG AKU XMAU TINGGALKAN KEHIDUPAN YANG AKU ADA SEKARANG..MAYBE....

2 Spits On My Face:

enyheartsdiamond said...

hye kwn..jgn takot!!

kata2 u da bukak minda me duhh~

hehe..

np harus takut?

aCe+ said...

en-ntah.. takut utk menghadapi kebenaran..

Blog Archive