THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

May 6, 2009

Come Take A Ride Please

Awak, kalau saya masam muka itu bukan bermakna saya bosan dengan awak. Kadang-kadang lelaki juga suka dipujuk.

Awak, kalau saya terlambat masa nak jumpa awak sila sabar dengan saya. Manusia mudah hilang fokus seperti saya memang banyak songeh.

Awak, kalau saya tak telefon atau sms awak, bukan bermakna saya mahu jauhkan diri dari awak. Mungkin saya sedikit sibuk dengan hal bersama-sama kawan-kawan saya. Mereka juga hidup saya. Sama pentingnya dengan awak.

Awak, kalau saya saya cakap saya tak nak itu bermakna saya tak nak. Walaupun saya jenis mudah mengalah tapi kadang-kadang tak salah kalau awak menangkan saya, kan?



p/s- chop2! ni bukan tulisan hati aCe+..ni cumalah citation dr satu blog.kenapa? ntah, rasa menarik jew..ahaks

6 Spits On My Face:

Anonymous said...

salam. i dah baca blog u dah lama dah tapi xpenah nk tgglkan komen, ni first time. sebnrny, tak reti nak komen.hukhukhuk. nak tanya ckit, u dgn "angel" apa cita skrg? dah couple ke belum? cute bila baca blog u cita2 pasai angel tu semua, series mmg gentlemen. kalau u wat suma poem2 tu, ayat2 yang u guna dlm blog ni, kalaulah i jadik angel, dah lama cair.tapi kenapa akhir2nya blog u byk mcm dah brubah ckit? xde dah cita2 angel tu? kenapa? gaduh ke dgn angel? sorry ganggu. just peminat..

*Miss Lovely*

aCe+ said...

Miss Lovely- Thanx for ur comment. haha. besa r , cinta ble wat org do sumthing that even their least aspected. tp nk wat cmnakan, bukan suma org pandang benda2 cmtu, mungkin anda akan fall, tapi bkn org mcm "angel..".dia susah nk fall. gaduh ngn "angel.."? xdak aih. elok jew. frankly speaking, tadi baru jew call dia. nak taw? haha..tggu r next post.ahaks

Dearie Pearls said...

Kena saling faham memahami baru bahagia..

huhu...

aCe+ said...

rekha-memahami? masalahnya dia susah difahami n unpredictable

ima said...

"miss Lovely"
peminat adam ek????
wakakaka..
wah ko adam!!
unpredictable n susah dfahami ek!!!
ko jer yg xphm dia...

aCe+ said...

imah- xpaham dia? ni betul ke imah yg tulih ni?

Blog Archive