THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

April 1, 2009

Actually...

"abang adam, terima kasih sebab jadi abang saya di sini, abang adam sangat baik.. kawan2 aimi dulu kata abang adam nampak macam gangster sebab abang adam nampak macam ganas, tapi abang adam sangat baik.. terima kasih sebab jadi abang aimi di sini ya abang adam, maafkan aimi kalau aimi terkasar ke dengan abang adam, aimi tau aimi banyak buat abang adam annoyed, tapi jangan marah tau abang adam sebab aimi takde niat apa2 pun, aimi saje je.."






citation dr blog aimi-adik aku.bukan niat nk up diri sendri cuba sbb utama kau cite-kan statement ni cuma nk cita bab yg highlight or bold tu ja. ganas? gengster? wow! agak r kan.kalau x nampak ganas xkn la aku kena tahan (aku dah xtaw dah brapa kali kena) ngn pak guard. amk guard sebenarnya tapi sng cita suma guard kami kat cini pggl pak guard jew.ha3. sepbek aku slow talk leklok kalau x naya kena saman.ha3. ok2. dah stat melalut dah. gengster ngn ganas. well, persepsi yg normal pasai aku yg slalu aku dpt dr org yg xkenai aku. mmg aku ngaku, agak ganas r personality aku ni. wlel, tp mcm yg aimi ckpkan, aku ni baik (baik? ha3). well bukan baik actually, tapi sifta n prangai sebenaq aku xfit ngn personality yg aku tunjukkan kan dunia. tapi hakikatnya aku bukan sejahat yg disangka. tapi aku xkesah sgt apa org nk kata. kalau ambik pusing apa org kata ampuih r nk ikut suma kan.plus, kita kenai diri kita.tu yg penting, thats the most important thing that matter.aku kenai diri aku cmna nk g mampuih r apa org nk kata.chop2.aku melalut lg.tujuan utama aku tulih entry ni actually nk gitaw yg aku nk berubah. yup.aku nk ubah personality aku.x mau dah di-chop jahat ngn gengster.aku nk di-chop sbg org baek2. actually xpayah baek2 pun xpa, as long as org xchop negative kat aku dha cukup. napa nk brubah? actually aku dah plan. lepaih burfday aku 17th april ni aku nk ubah diri aku sbb aku nk mausk 19 tahun dah. last year in teen-hood.pasni tahun ni aku akan melangkah ke alam young adult. so bila aku dah 19 nnt aku nak try tgk aku ble brubah ke x.seriesly aku xtaw ble ke x.sbb tu aku nk try time aku 19 tahun kalau time dah 20 bru nk try susah r time tu dah jdk adult dah. so, wish me luck. nnt aku postkan benda2 yg aku nk ubah pasai diri aku. but as for now, i stil got 16 days to enjoy the "old" me before i change.so wish me luck!



p/s- aku ada wawasan hidup okay! this changes that i wanna make is the stepping stone..

2 Spits On My Face:

Dearie Pearls said...

huhu abg adam..
hehe..
adam memang baik.
melalui penulisan adam pun leh nampak tapi memang betol jugak jika nampak cam gengstar..
hahhaa..
niway, u baik..
caya ar..

aCe+ said...

rekha- thanx. tgh dlm proses nk meng-evolusikan diri sendri ni.

Blog Archive