THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

February 21, 2009

Dah Lama Xwat Tagged

1. Who tagged you?
+Suria Muscha.+

2. Do you like tags?
+Depends+

3. If you can have a dream to come true, what would it be?
+I Wanna Be The Prime Minister Of Malaysia.True Story+

4. What is your current mood?
+Borink n Lame+

6. Will you fall in love with your bestfriend?
+Not Anymore.i wont again,EVER..Saf b careful!!remember ur deal, no lovey dovey+

7. Which will you prefer, loving someone or being loved by someone?
+Can I Choose Both(tiap kali jawap soklan ni jawapan aku len2.ish3)+

8. What is your favourite food?
+My Mum's Cooking+

9. If the person you dislike is right in front of you, what will you do?
+Im Gonna Kick His Ass,Hardly.I Already Have Someone In Mind+

10. What do you pray each day for your loved ones?
+Goodness n Happiness to My Family+

11. What takes you down the fastest?
+Ntah,byk sgt kot+

12. How would you see yourself in ten years time?
+Married,Living In Suburbs, Having Kids Maybe,Steady Career+

13. What is the reason that could make you so tensed up?
+Done Sumthing That I Dislike,Maybe+

14. What kind of person do you think the person who tagged you is?
+Shes Cool,Agak Gila2,Dun Give A Damn Attitude(Shes Smoked in Public Man, WHat Can i Say..)+

15. Would you rather be single and rich or married but poor?
+Either..+

16. Would you sacrifice for your loved ones?
+Definitely..+

17. What's the character must have in your partner?
+Cute,Can Mellowed Me Down In Every Perspective,hm..i dunno.im blurred+

18. If you fall in love with two people simultaneously, who would you like to pick?
+Both?...+

19. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing that someone has done?
+Forgive Maybe, Forget Never!!+

20.Do you prefer being single or having a relationship?
+I Cant Really Say.When Im In Relation I Rather Be Single, But When Im Single I Want To Be In Realtionship+

21. what is your most embrassing moment?
+Byk Kot.Xkan Nk Tulih..Malu R Aku..+

22. Who are the 5 person that you would like to tag?
+Anyone Who Read This Post..+

2 Spits On My Face:

FatinSyafira said...

saye x pena wat tag kerana xbesh.

hihi~!

aCe+ said...

eleh..latets entry wat gak..haha

Blog Archive