THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

June 28, 2010

I'd Miss This

You-ppsss..!!no komen...wah..
Me-ops!!!! hahahaha

You-wahhh...terlebey sudey..love u la yayunx..!!
Me-love you to yayunx..?????

You-grrr~ ? more n more..
Me-grrrr~ meowwww. more n more 1000x

You-chipmore la..da lewt.. jom tidow..sok keje..huxhux
Me-hahaha. oh ya, u busy esok ek. banyak keja kna wat. tidoq, makn, online. peh. busy2.hahaha

You-aah yunx..u thu2 je la kn my life without u ..u pon bz,i pon bzkn dri la...haha
Me-ala sian yayunx i. nk wat cmna yunx. i da career sbg waiter kehormat

You-hahaha...alamak..waiter terhormt eh?k,,i try to accept n understnd u yayunx..will miss u..
Me-tula. career i sgt penting wat masa ni. but no sweat, u will alway be my number one priority.hahaha. miss u too yayunx

You-haha..wow..!! =) np u jauh dr i.. huahuahua.. i alwaz need u yayunx..kje elok2..jgn nowty2 yeah..
Me-ula nk wat camna. jarak memisahkan kita la yayunx..dun worry. even if im working, u will alway be in my mind n in my heart. i mn pernah notty.hahaha

You-hehehe..ley caye ke yayunx i xnowty2 ni..? ermm.. i trust u..jom dating nk x yayunx..movie ke rabu ni erk..midnyte after u finish ur work. haha
Me-ble ja. demi u, i sanggup la yayunx. kalu ble, nk ponteng keja ja for u. but u know, its my career.

You-ok yayunx..its ok la if lewt pon..jnji i dpt jmp u..!!
Me-me too. tapi u taw la kan, i pas after keja, knpem2 bucuk. u ok ka?

You-erm..(thinking).ok kot..xde hal lah..u alwaz my musyuk..hahatu yg syg lebey..
Me-wow.bertmbah2 la i syg kat u,yayunx. u alwayz be my miss model..

You-hee..terharu nye i yayunx..yayunx..i have smting to tell u..erm...
Me-whats that?

You-ILUDSM...IMUDSM..
Me-thats sweet.I LOVE YOU TOO SO DAMN MUCH!!??????

You-????? ngee~ crazy love..

0 Spits On My Face:

Blog Archive