THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

November 9, 2009

Gua Minat Siot Awek Ni!








ni la crush terbaru aku skrg. comey x? minah jepoon ni nama dia ayame misaki. aku sbnrnya xminat sgt cita2 jepun, anime2 jepun, tapi smlm aku bukak external aku, ntah mangkuk mn ntah bubuh cita CuTie Honey dlm external aku. aku layan ja la. bygkan 25 episod aku tgk dlm masa sari ja. awek ni diantara 3 org superhero pompuan cita dlm cita tuh.3 honey flash yg laen suma berperwatakan berbeza. dia yg plg cold, dun-care-attitude,i-dun-give-a-damn-attitude. besh kot lakonan dia. walupun ala2 dark tapi aku suka.lagi suka dr watak utama cita cutie honey tu, si Honey sendri. o ya, watak ayame dalam cita tuh nama Saotome Miki. dia flash kaler biru. smart n cute!exoticly cute!layan!


2 Spits On My Face:

enyheartsdiamond said...

cun!!!seyes..muka dya mmg seswai ngn watak dya pegang;)

aCe+ said...

eny- mmg! seswai sgt. ganas, dark, dun care bout anyone. thats hwta make her hot! ahaks

Blog Archive