THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

August 30, 2009

The Fifth Entry Of Today

gila ka apa aku ni dlm sari ni ja dah 5 entry aku buh dlm blog kau ni. naseb r kan, ni blog aku suka ati la aku nk tulih apa aku nak.tadi aku ada bukak satu blog ntah minah mana pny ntah. link xsempat nk copy sbb aku dah delete page dia tadi. dia wat post pasai ciri2 lelaki idaman dia. mmg ciri2 yg dia listkan suma yg bagus2 r. beriman, berakhlak mulia, berkeperibadian baik la sma yg baek2 lah. cuma satu jew ciri2 yg dia list aku berminat. berketurunan yg baek2. hm, actually byk dha aku jumpa org yg org yg berketurunan yg baek2 sbg pasangan depa. the question is, salahkah seseorang individu itu kalau keturunan dia xbake, bukan dia yg jahat tapi history keturunan dia yg slack ckit. abih kalau dalam satu2 family tu ada sorang pembunuh misteri, are teh whole family have to take teh blame. camna nak adik or kakak dia yg langsung xbersalah dlm situasi tu, adilkah depa di adili dgn persepsi burk hanya kerana adik bradik diorang sorang yg jahat, penah gak terjadik dlm hidup aku. abg member aku putus tunang ngn tunang dia sbb adik tunang dia tuh drug addict yg skrg ada kat pusat serenti. persoalannya skrg apa salah akak kepada penagih dadah tuh, sedangkan dia xambik pun dadah tuh. why should her pay for his bro mistakes? x adil la cmtu kan. actually mummy aku pun penah cakap akt aku, kalau nak carik pasangan carik la yg berketurunan baek2, tapi aku xpenah nak kesah ngn sama2 yg aku nk bersama samada family bacground depa putih atau ada tompok hitam, sbb bkan dia yg bersalah tapi darah daging dia yg bersalah. kalau org yg nk bersama ngn aku tuh dia yg berslaah mencemarkan nam baek family tu cita len r kan, but yet again, people deserve a second chance. tapi ni perception aku ja la. sbb in the end the day what really matter to people is teh perception of public, aint it? just like the statement "reality means nothing, perception is everything".. naseb r kan, aku mmg xpegang pun kat statement tuh, aku pegang kat opposite statement tuh - "REALITY MEAN EVERYTHING, PERCEPTION IS NOTHING"!

4 Spits On My Face:

Syida Shu said...

sometimes we have to believe in ourself kan (:

enyheartsdiamond said...

yeah!
i suka quote tu!
reality means everything!

reality is fun!;)*tade kn mengena;)

aCe+ said...

syida shukor- betul. xpyh kesah apa org nak ckp pasai kita

aCe+ said...

eny- haha. mcm u r kan. drama is boring, reality is fun!

Blog Archive