THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

June 19, 2009

Hard Choice

"Cintailah Orang Yang Mencintai Kita, Bukan Mengejar Orang Yang Kita Cintai"

kenapa semenjak duamenjak ni aku sering terserempak, terjumpa,bertembung, menghadapi sitausi yang menyiyakan statement kat atas ni.seriesly, bagi aku, seorang lagi perlu mengejar orang yang dicintainya walaupun ada orang alin yang mencintainya sbb kalau hati kita terpaut kat orang lain, kena kita perlu let it slide just like that, aite? ya, changes utk kita fall kat org yg mencintai kita tu tinggi, tapi dalam hidup ni kita perlu buat pilihan. hard choices.. as for now, i choose to chas ethe one that i love, not falling for the one that love me. mungkin pilihan yang aku buat ni salah, tapi kita manusia kan. manusia perlu buat silap utk belajar..kalau betul silap, selepas aku sendri dah alami kesilapan aku tuh, baru aku ble kata yg kita perlu menerima org yg mencintai kita, dan tidak perlu mengejar org yg kita cintai, kerna ianya sia2.so, buat masa skrg aku blum mengalami sendri sensara kesilapan keputusan aku so, aku xkan cakap n xkan fall utk org yg mencintai aku, n i akan terus kejar org yg aku cintai. its u babe. u know who u r.

2 Spits On My Face:

aNa said...

agreed !!
go get her :)
n gud luck :)

aCe+ said...

thanx ana..

Blog Archive