THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

May 26, 2009

In Memory-Lim Choon Siong


Member cina aku yg paling rapat time skolah dulu. dia aku ngn Wan Sama. minat wrestling. dia paling suka Wwrestler nama Carlito, ngn tagline carlito pun dia suka. "Thats Cool".Lim duduk sebelah aku dlm klas so ble bayangkan r kan cmna aku rasa bila dia dah meninggal. dia meninggal 2 bulan seblom SPM. xdak sakit pa2 kecuali kesukaran bernafas. day goes by as an ordinary day, dia xmai clas so kami suma just aspect yg dia saja2 ponteng skolah r. pastu petang ckit cikgu Faw datang kat clas kami gitau yg Lim dah xdak dah. bayangkan camna kami rasa. actually malam seblom dia meninggal tuh dia ada text ngn member aku yg sorang lagi, Dayat. diorang texts besa2 ja dulu, pastu Lim mintak tolong Dayat setel duit clas yg dia xbayaq di, RM1.tuptup, dia dah ninggal. time tu bulan posa. kami suma satu clas wat trip ke funeral dia.seriesly sedih dowh. kan chinese time dah mati akan gantung gambaq org yg mati kan, so the moment kami suma sampai kat funeral lim tu aku nangis gila2 babi punya bila tgk gmbaq LIm yg tergantung tuh. why? sbb gambaq mati dia tu dulu kami slalu kutuk2 sbb rambut dia sikat len macam ckit. aku ciap penah ckp kat Lim "weh Lim, ang jangan pakai gambaq tu gantung kalau ang mati nnt, konpem aku aku tergelak2 kat funeral ang". vice versa. last2 aku nangis gila2 babi kat funeral Lim. sedih dowh kehilangan kawan. aku ramai kawna cina, tapi probsnya depa acts like a chinese guys n babe. Lim x. dia act sebijik cam budak melayu. idup pun cam budak melayu, cuma cakap melayu xtruih sgt r. ntah la, tgk gmbq ni wat aku tringat kat Lim, cmna dulu time clas especially clas Addmath ngn Kimia aku akan tidoq atas mahu dia sbb clas tu suma borink gaban.the next day pas funeral tu aku g clas rasa len sgt2 sbb xdak org duk sebelah aku.mmg sucks.tapi nk wat cmna kan. tu la idup.hm..

6 Spits On My Face:

Dearie Pearls said...

adeh...
tersentuh hati..
hampir2 ternangis..

kenangan manis kekal jerk dlm memori.

not my story said...

weyh,, u penah cite kat dia pasal i..
heee..=)

enyheartsdiamond said...

tade kwn nm lim..
tp cegoo fizik..
owg ska wat x tao ja kt dya dlm klass..
i ja melayan dya..
kesian~

patoo,i jd anak emas dya..hehe

aCe+ said...

rekha- betui. we had our fun run.

aCe+ said...

saf-aha. one of my besh buddy gak.was..

aCe+ said...

eny- oo. membodek r nih? ahaks

Blog Archive