THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

October 10, 2009

Jamuan Hari Raya DiPAC

kepada semua pelajar2 Diploma Pentadbiran Awam, anda semua dijemput hadir ke Jamuan Hari Raya DiPAC yang akan dilangsungkan di Depoh Bas UiTM Kedah Bemula pada 8.15 malam. sila pakai baju raya tahun ini okay.

October 9, 2009

Merepek

Akim AF Cakap Bengang,
Aliff Aziz Cakap Sayang Sayang,
Stacy Cakap Cinta Pakai Buang,
Amuk Cakap Untukmu Sayang,
Black Mentor Cakap Aku Rindu Sayang Kamu,
Ayu OIAM Cakap Hanya Di Mercu,
Faizal Tahir Cakap Coba,
Letto Cakap Sebelum Cahaya,
Cokelat Cakap Karma,
Siti Nurhaliza Cakap Ku Percaya Ada Cinta,
Dewa 19 Cakap Cintailah Cinta,
Melly Geoslow Cakap Ada Apa Dengan Cinta,
Afghan Cakap Terima Kasih Cinta,
Billy Zulkarnain Cakap Hati Terluka,
Wana Cakap Orang Biasa
Azrul Hakimi Cakap Cinta Itu Buta,
Aku Cakap- Bro, aPa Lu Crita?
Aku Cakap Lagi-Apa Itu Cinta?

Special Post For Syida Shukor

"u bertudung sbb member u suma bertudung or mmg pintu hati mmg dah terbukak utk bertudung?"

kalau hampa baca ayat kat atas ni, mcm kuang ajaq kan bunyi dia? sory2. aku xdak niat nk perlekehkan sapa2 cuma time aku type komen diatas aku xrasa plak mcm menyakitkan ati.. so, openly, i would like to apologies to Syida Shukor for making that harsh statement..sorry babe. i xdak niat pun nak kutuk or hina or anything harmful. i just tanya. sorry okay.. sorry sgt2.. n btw, i do look cute bertudung,seriesly. better than free hair. stay cute okay! ciao!

October 7, 2009

Saya Datang Ke UiTM Kedah Untuk Bermain

mampuih aku kalu mummy aku baca post ni konpem kena sound gila2 pny *dah besaq2 pun takut mak lagi ke?*.. sorry ok, sbb lately ni byk post aku suma lyrics lagu jew. busy sgt kot. busy? hm.. penah ke aku betul2 busy spnjang aku study kat UiTM Kedah ni. ish2.mukadimah, aku kuat ponteng class skrg. gila ari ahad ari tu, aku ponteng the whole day, senin aku ponteng clas HR, Slasa sbb dua clas ja aku xponteng r, ari ni aku pi clas LAW jew, tu pun sbb ada test kalu x konpem tuang gak. ni esok aku ada 3 class xsure g pi suma class tu esok. teruk siot aku sem ni. currently, aku dah kena 2 warning letter sbb xmai class 3 kali which is clas ACC164- accounting 2 ngn PAD240- Office Management. teurk siot aku. pesal aku malas sgt sem ni hah? mungkin sbb aku dah dok kluaq kot. umah aku dok jauh, maleh r nk g class. plus, skrg ni asik ujan ja*alasan xble blah*.. okay2, aku dha jumpa the best excuse for the situation. suma clas aku sem ni stat pagi. cuma ari ahad ja clas aku pukui 10 yg len suma pukui 10. cam babi kan? mmg babi pun. aku ni dah r imsomia, xble tidoq mlm cmna aku nak mangkit awai pagi pi clas. so kalau ada lecturer yg baca ni, please forgive me. bukan xmau mai clas, kdg2 tu xsempat. ye r, kalu dulu dok kat kolej Malinja tuh, aku bgn pukui 7.55 pun sempat g pi clas, tapi skrg sejak dah dok luaq kampus, bgn pukui 7.45 pun xsmpat dah gi class. lecturer2 kau sem ni dh r kebykn strict bout attendance, siap sem ni aku penha kena halau gi sbb mai lmbt ke class. performance aku sem ni pun drop kot. drop gila2. xscore pun suma test2 yg aku dah ambik. cmna kau nk fullfill resolution aku nk bg dpt 3 pointer sem ni. teruk siot. tgk2 status aku sem depan stil repeater2 or droppers some might say. hm... sorry, just nk luahkan perasaan. maybe aku stat brubah sem depan kot. *tiap2 sem ckp cmtu, last2 every sem ended the same way*. peace out!
p/s- life aint sweet, get a helmet! aku pandai ckp benda ni kat org, tapi aku sendri xpraktik!

October 5, 2009

Band- Lynyrd Skynyrd
Song- Still Unbroken

Broken bones, broken hearts
Stripped down and torn apart
A little bit of rust - I'm still runnin'

Countin' miles, countin' tears
Twisted roads, shiftin' gears
Year after year - it's all or nothin'

But I'm not home, I'm not lost
Still holdin' on to what I got
Ain't much left
No there's so much that's been stolen
I guess I've lost everything I've had
But I'm not dead, at least not yet
Still alone, still alive, Still UNBROKEN
I'm still alone, still alive,
I'M STILL UNBROKEN

Never captured, never tamed
Wild horses on the plains
You can call me lost - I call it FREEDOM

I feel the spirit in my soul
It's something Lord I can't control
I'M NEVER GIVIN UP WHILE I'M STILL BREATHIN!

I'm not home, I'm not lost
Still holdin' on to what I got
Ain't much left
Lord there's so much that's been stolen
I guess I've lost everything I've had
I'm not dead, at least not yet
Still alone, still alive, Still UNBROKEN
I'm still alone, still alive,
STILL UNBROKEN
I'm still unbroken
Still Unbroken


Like the wind, like the rain
It's all runnin through my veins
Like a river pouring down into the ocean

I'm out here on the streets
But I'm standing on my feet
Still alive, still alone, still unbroken

I'm not home, I'm not lost
Still holdin' on to what I got
Ain't much left
Lord there's so much that's been STOLEN
Guess I've lost everything I've had
But I'm not dead, at least not yet
Still alive, still alone, Still Unbroken
I'm still alone, still alive,
I'M STILL UNBROKEN

I'M STILL ALONE!
STILL ALIVE!
STILL UNBROKEN!
I'M STILL UNBROKEN!

I ain't never going down!
I'M STILL UNBROKEN!
Oooooooh-Ooooooh!

Adapt..React..Readapt..Act

Bak kata Zahiril Adzim,
"manusia adalah haiwan sosial".
termasuklah aku, kau, mereka dan kita.
semua skali.
erti kata lain, kita suma so "sial"..

Long Live U'all!
Lets Crush This World Into Pieces!

Haruskah-Adam

Dikala dikau mencari cinta
aku memberi
tapi tak pernah kurasakan
dikala aku dilamun cinta
dengan dirimu
mengapa kau jauh dariku

tiada cinta didalam dirimu
biarpun kau kata baby i love u
tidak kau rasa getaran ini
tiada cinta lain
sehebat cintaku

haruskah aku menanti cinta ini
kerna kau tak pernah mengerti hatiku
tak perlu kau ucap baby i love u so
kerna cinta darimu
tak sehebat cintaku
haruskah aku manahan perasaan
tak sanggup kau bermain difikiranku
lupakan semuaapa diimpikan jadikan pengalaman cinta..
kita berdua...

setelah semuanya berlalu
hatiku sepi
kan ku simpan cintaku ini
dikala dikau pergi dariku
aku bersendiri
mengapa kau begitu


p/s- sorry, tgh jiwang kacau.

October 4, 2009

?

Orang Kata Kalau Nak Hati Senang Usha La Bintang Di Langit,
Tapi Kalau Hati Dah Senang Tapi Tertanya2 Sebuah Jawapan Yang X PAsti Cmna Plak?
Nk Kena Usha Apa?

Congrats To Part 3

to all part 3 students, on behave of myself, part 4 n MT2 n Exco2 DiPAC i wanna congrats all of ya to organizing a great sport day today. we all have fun. a lot of it. eventhing seems perfect n i think it is one of the best sport day of all times. congrats guys! n to all Part 3's Exco, thanx to u guys too. cuz eventhough we crap our self out yesterday organizing Gathering Part 1 but u guys still show up n be apart in organizing the sport day, thanx!

October 2, 2009

Text Message

Sony Ericsson K660i

*
Right CLick.
Menu Button
Messaging
Write New
Text Message

"I'll Fly High n Spread My Wing,
I Back Down But Im Not Gonna Jinx,
U r Hitting On Me Dats Sweet n Noble,
But Im So Sorry I Am Single But Im Not Available,
Im Not In Love With Anyone,
Im Not Trying To Be The Son Of The Gun,
It Just That Im Happy With The Way I Live
Its Something U Cant Give n I Cant Receive..
Sorry Babe.. "

Cont.
Contacts Look-up
Select
~_ _ _ _ ~
SEND
.......
Sending Message
Messafe Delivered to ~_ _ _ _~

.......

October 1, 2009

KHIANAT!

Di SAAT KITA GEMBIRA DUNIA KITA YANG PUNYA.
BATAS SEMPADAN IBARAT BENANG PENANDA ARAS
ARAS BEZA ANTARA SAHABAT DAN GUNTING DALAM LIPATAN
SAHABAT YANG AKAN SENTIASA DISISI, BAIK MAHUPUN BURUK
ATAU GUNTING YANG AKAN MENUSUK KELUAR DARI LIPATAN KEMAS
“MUSUH” YANG HANYA AKAN MENIKAM KITA DARI BELAKANG
LALU PERGI MELANGKAH SETAPAK DEMI SETAPAK
JAUH DAN SEMAKIN JAUH
KITA TERTINGGAL DAN TERKAPAI-KAPAI
BAK BERENANG DI TEPI KUALA
DI HULUR TAK SAMPAI
DI CUBA KETINGGALAN

APA ERTI PERKATAAN SAHABAT, KAWAN, MEMBER, ATAU BRO?
AKU SESAT DALAM USAHA PENCARIAN MAKNA
AKU LEMAH DAH MENDEFINISI TAFSIR KATA
AKUGUGUP DALAM PENTAFSIRAN BAHASA
UMPAMA SEUMUR HIDUP AKU, AKU SEORANG YANG BUTA
GAGAL UNTUK MENCARI SECEBIS KERATAN RASA
AKU DIDUSTA DENGAN NGILAUAN KERTAWA
DI KALA DUNIA KU SANGKA INDAH BERSAMA
KAU TIKAMKU SEBENAK-BENAKNYA
KEMUNGKINAN YANG TIDAK DISANGKA
KERANA AKU TERLALU MENGHARAP BULAN JATUH KE RIBA
KERANA AKU TERLALU PERCAYA DENGAN KIASAN BAHASA
BAHASA DAN KITA TUTUR SABAN HARI

MARAH? TIDAK AKU TIDAK MARAH
AKU CUMA TERASA
KITA BERSAMA SENTIASA
MELAKUKAN DOSA DAN NODA
NAMUN PABILA HUKUMAN MENIMPA
KAU LOLOS SENDIRIAN
TINGGALLAH AKU DI SINI
SESAT MENCARI ALASAN
ALASAN YANG TIDAK KURASAPERLU SEBELUMNYA
TAPI KU PASRAH
MUNGKIN KAU DAN AKU MEMANG BERBEZA
CUMA AKU YANG BODOH DAN BUTA
BUTA UNTUK MENILAI
BODOH UNTUK PERCAYA

September 28, 2009

Punks Do Care

Band- Good Charlotte
Song- Hold On
Album- The Young and Hopeless

This world
This world is cold
But you don't
You don't have to go
You're feeling sad, you're feeling lonely,
and no one seems to care
Your mother's gone and your father hits you
This pain you cannot bear

But we all bleed the same way as you do
And we all have the same things to go through

Hold on if you feel like letting go
Hold on it gets better than you know

Your days
You say they're way too long
And your nights
You can't sleep at all
Hold on

And you're not sure what you're waiting for,
but you don't want to know more
And you're not sure what you're looking for, but you don't want to know more

But we all bleed the same way as you do
And we all have the same things to go through
Hold on if you feel like letting go

Hold on it gets better than you know
Don't stop looking, you're one step closer
Don't stop searching, it's not over
Hold on

What are you looking for?
What are you waiting for?
Do you know what you're doing to me?
Go ahead...What are you waiting for?

Hold on if you feel like letting go
Hold on it gets better than you know
Don't stop looking, you're one step closer
Don't stop searching, it's not over
Hold on if you feel like letting go
Hold on it gets better than you know
Hold on

September 27, 2009

Welcome Back The The Beautiful Hellhole

well, skrg aku dha blk ke Kedah. actually, its not that back. sbb dpt jumpa blk member2 kampus aku, walaupun hanya berpisah utk hm,, smggu lebih ja kot, wat teruk2 pa kan. ha3. salah satu sebab yg aku keen sgt nk blk ke kedah ni ialah keja2 yg bertimbun2 as a student yg aku kena setelkan. aku kena antaq duaignment, present 2 presentation, wat questionaire aku n report utk subject stats aku, n apa lg? hm.. oh ya, test2 yg bakal disumbat dlm masa yg berbaki sebulan saja utk sem ni.so far, aku dah antaq satu assignment n present satu presentation aku which is assignment account n bel punya assesment 3- company performance. suma aku setelkan dlm satu malam ja. yes, aku stay up smlm n still xtidoq lg ni.yes, pastu bel aku ada masalah plak. thesis statement aku aku xbuh evidence to back up my essay. ye r kan, apa ke bodoh sgt ang ni adam wat essay xbg proof, kalu ya pun nak klentong wat r bg real ckit kan. ha3. assignment account aku plak aku kantoi, silap buat mua. burn la markah assignment.shits! well, whatcha aspect, aku wat pun xfocus tol2 kot. soalan xbaca lgsg mua. bengong! one more thing, tapi meeting DiPAC community. yes, as an Exco of DiPAC aku kena la mai meeting kan. so, minggu ni gak, DiPAC akan organize sport day uwhich will be handle by part 3 student. which we(part4 student) is looking forward to.seriously, so part 3 u guys better organize a hell of a sport day okay. at least better then what we did last sem. plus, jumaat ni plak DiPAC akan organize satu acara- Gathering Part 1. n guess what, aku di lantik sbg person in charge. well, nk komplen byk pun xble sbb i was expecting it. sooner or later aku musti akn dilantik utk mengepalai apa2 event DiPAC. well i guess it not really dat bad aite? so, looking forward for the event. n hopefully all part 1 student will turn up cuz we gonna organize a hell of an event okay. so apa lagi, ntah la. life is full of suprises. who knows what gonna happen tommorow rite? hm.. so, so log n gudnite! aku nk carik bahan2 kat tenet utk dijadikan evidence utk essay bel aku. ciao!

September 25, 2009

Supernatural Season 05 Episode 01- Sympathy To The Devil

peh! seriesly dude, season 5 mmg besh. sam ngn dean tgh conflict with each other, dean bebai ngn sam sbb dia khianat n xmau ikut ckp dean, n in the end, sam cause the apocalpse to kick satart n now the devil- lucifer is breaking loose. dean ciap ckp gi kot yg dia dah xble nk trust sam dah. lucifer plak dah jumpa vessel dia n dia dah ble masuk dlm badan vessel dia. mamat tu nama pa ntah. jap aku check. bru tgk td dah lupa dah. n guess who make a comeback in season 5? the demon in season 1, meg! mak aih dia dah sempat cucuk bobby kot ngn knife that could kill a demon. seriesly, aku igt bobby akan mati since depa dah nak wat season 5 last season kan. ha3. but guest what, bobby is still alive n kicking. plus, kan dlm season 4 dean dah wat deal ngn geng2 angel suma yg dia akn tolong depa. the help that he agree upon is to be the angel "Micheal" vessel so that Micheal kan fight n kill lucifer. after all, Lucifer is an angel after all. prophet chuck pun re appear dlm season 5 n still got his futuristic vision.plus, in the end of the episode one, dean said that he will fight both hell n heaven, whcih mean he willing to fight all angels n the dvil with "GTH" attitude- Give Them Hell! oh yeah, castiel is survived n he did come to the boys rescued when zachariah was trying to force dean to agree to be Micheal vessel's, by force meaning torture. so in the nutshell, supernatural season 5 had a hell of a starting season episode.
p/s- skrg aku nak tgk plak episode 2- "Good God Y'all"

Dah Puas Dah Raya?

hah? amacam? puas dah braya? puas dah makan2 open house, makan2 lemang ketupat rendag serondeng semua? dah puas dah collect duit raya? dah puas dah menayang baju2 raya yg baru? dah puas dah menayang fesyen tudung yg latest- tudung siti? haha. pa lg yg orang wat time raya? hah. dah puas dah jumpa sanak sedara yg jarang nk jumpa, or kwn2 yg jauh diperantauan? hahahaa. sorry la ek, raya dah nak abih so suma, especially UiTM Kedah students, get ur stuyd mood bax in ur head cuz pasni kita will face hell of a month of torture. assignment, presentation, tests, quizes n pa lg, final r. gila tol. ahad ni ja aku dah kena antaq assignmnet accounting, present BEL pny assessment 3. gila, apa haram pun xwat g. siot tol r. pa lg, bax to normal stuff r pasni, stay out xpyh tidoq wat bg siap or somesay OVERNITE.. xrelevan kot stay n overnite. hm.. what the hell rite. is a precious thing bout being a student n im not a complainer so i'll just roll with it. ciao!

Aku & Kawan-Kawan



















second post about pics raya.ni pics time open house umah aku raya ke-3 arituh. diorang berempat ni ja yg mai. he3. mau xnya depa 4 ni ja yg aku jemput. aku maleh nk jemput ramai2 sbb aku nk kluaq braya gak ari tu. aku gi braya umah depa ni dulu pastu aku ajak depa suma mai umah aku.jahat x aku? kuang ajaq kan?.. sorry2! next time, aku jemput suma mai okay. okay2, meh nk ckp skit pasai 4 org manusia dlm pic ngn aku ni. ha3.depa suma member2 aku time skolah dulu. dah dekat, eh clap dha lebih 4 taun dah kami kawan. suma study tempat len2 tapi still ble ngam cam dulu time skolah2 lagi, in fatc lg ngam dr dulu. believe it or not, satu ja dr 4 tu clasmate aku time skolah dulu. yg lagi 3 tu bkn clasmate aku pun. depa yg lagi 3 tuh stat rapat gila2 time skolah lg pun sbb clas agama kami gabung. okay. meh nk perkenal sorang2. yg baju putih belang2 tu nama dia Dayat-dia r clasmate aku. currently tgh study kat MMU- degree in electonics engineering kot. taun depan abih r dia study. dia yg plg awai further study. before kluaq result spm dah study dah. tu dia bakal grad awai tuh. ha3. dia dah pun sign contract ngn Telekom so pas grad dia mmg dha konpem ada kea. 8 taun tuh, ang ble tahan ka dayat?.ha3. naseb la ang. the only gurl in the pic nama dia Farahin@Fain@E-in. dia skrg tgh practical nk jaidk nurse, so mmg slalu r dgq cita2 dr hospital bila jumpa dia. cita bilik mayat la, bilik forensic la, baby bersalin la, staff nurse garang la, mcm2 g r. dia cukup pandai masak. b4 pic ni di-snap, akmi braya kat umah dia dulu. doa masak nasik ayam, peh sedap mcm dulu gak. mmg terbaek r member aku ni sorang. haha. yg mangkuk lagi duarang tuh rizal ngn imran.rizal yg pakia baju kaler ijau tuh imran yg pulon pakai kemeja. depa ni aku mmg slalu jumpa dah. manjang merapu ja. asai aku blk penang ja musti lepak ngn depa. kalau x kat mcD kat mamak. rizal skrg kat politeknik kulim- sultanah bahiyah kot nama poli dia. dia pun dah nak abih dah. sem depan last sem dia. dia ambik course elektronik kot kat poli. imrna plak yg plg last further study. bru first sem dia sem ni. dia dpt course degree in economic kat UMT kat tganu. so, time jumpa ari tu abih la dia cita suma pasai dia kat sana. tringat blk time aku awai2 masuk campus life, cam dia gak r. kami bertiga, aku rizal ngn imran mmg xble jumpa, kalu jumpa konpme pangkah each other. ada ja point nak kutuk. mcm2 la. so here is it.member2 aku. rasanya taun lepaih pun aku dah tulih cmni dah, tol x? hm.. ntah la. biaq la kan. blog aku mampuih pi la aku nak tulih apa pun kan. ahaks.





September 24, 2009

Aku & Iman
















ni adik angkat aku sorang. nama dia iman. susah kot nak jumpa dia. kdg2 tuh setaun skali bru jumpa. currently, dia dah jadik student UiTM Melaka under masscom, so gudlux to her.. ni latest pics of us together raya ke-4 aritu. pics raya yg len, nnt r bila2 aku upload, byk sgt kot. penuh n besaq n lambat nk upload so aku jdik maleh.tgk r nnt.





September 22, 2009

I Was Born Normal But Education Spoils Me

frankly, me n both of my sis's, we bond to each other. we love each other. we cared for each other.we willing to die for one another. eventhough im the only boy in da family n sometimes i cant really catch up with all the tudung,make-up,baju2 conversation but still im trying to fill myself into the conversation even sometimes i realy dunno WTF they r talking bout. thats the story of my sis's n me-hawa,adam n hajar. the triple threats. no one can defeat us if we bond n complete each other. but still, a lil jealousy rise when i look to some of the siblings in the world who i think is far far better in relation among them rather then us. its not that i dun love my sis or what, its just im jealous looking at some of other siblings. but if i look the other side, i saw a worst kind of siblings n im grateful to have both of my sis's as my sis's.


since we re kids, we played along together with all the neighbors in our neighborhood. each day, each evening, its a playground of us. but that was secondary skool moment. as we growth older, my sis was the one who stepping out. starting whne we in form 1 she ou of the house n study in hostel. a year later, i follow her lead but in difference skool. few year after that, my lil sis take a step in aborad skool.since then, everything changed. i dun have a lot of time to see each other. only on weekends or sometime on big holiday only. the stuff goes on till now. im big sis shes in UIAM, Gombak, me im in UiTM Kedah, my lil sis still in form 4 as a SOKSEK student. so, we rarely see each other. only a few times on the weekend that we luckily to be home at the same time. if not we only see each other on big holiday. u noe what is sucks! it sucks a lot!


my mum used to say this when i asked her- "bukan x rindu bila hampa suma pi blajaq n xdak kat umah slalu, tapi demi pelajaran mummy terpaksa la berkorban".. u noe what, yes we do gain some knowledge from studying is so called "skolah berasrama or skolah berasrama penuh", i learn how to survive on ur own, we learn to communicate well among people, we learn how to live life, we learn the hardest of falldown, we learn the sweet damn thing about achieving something good, but theres a price to pay man. u dun have enough time to spent with our love one, not the lovely duvey boyfriends or girlfriends but the real love one our beloved family. imagine, since 2001, all three of us never spent time together at ur home more than 3month together. not as much as we spent when we were young. thats sucks! yes education is good, better education have a price come along with! but time has flied by, theres nothing to fixed on that matter anymore. im just glad that all thi sucky education stuff never ever effect my relation with my siblings. n i love them till death!

September 21, 2009

Same Old Same Old

xdak yg berubah pada tahun ni.
sama sahaja.
mungkin ada sedikit perubahan.
pada saiz dan kematangan semua.
yang lain?
mungkin sedikit berlainan.
outfit yg berbeda.
juadah yg sedikit berbeda.
lokasi yg sedikit berbeda.
ahli yg sedikit berbeda.
yang lainnya?
tiada perubahan.
lokasi yang dituju seakan sama.
berulang-ulang setiap tahun.
kepuraan-puraan yg seakan2 berulang2.
keceriaan yang ditagih sama sahaja.
sekali lagi soalan yg sama ditujukan.
jawapan yg sama ditujukan.
kegembiraan yang sama dirasai.
wang jumlahnya sama diberi.
ada beda?
yang mungkin sedikit.
pada tarikh dan masa.
yang lain,
sama sahaja.
serupa sebelumnya.
selamat hari raya semua!

Hey You Please Listen!

first of all, let me remind you, specially you, or maybe anyone whom may corcerns, THIS IS MY BLOG! LiFe To Be EnjoY Not WasteD is my blog, belong specially to aCe+. so i can write, xpress anything, fuck anything, thought shitting anything i want in this craphole cuz it is design specially to stink my shits, not anyone else. anyone who got a probs with my writing u can get u sorry ass outta here, cuz i dun need ya, n frankly i dun give a damn watcha thinkit seems like u r the done who having probs, so why dun u deal with it, n angkat bekas pungkok ang n blah! i can take hit, seriesly can, but if it is a probs, it aint mine to handle.yes, my writing may seem a lil bit cruel, hurts someone who reads, dun i dun give a damn. i wrote straight from my mind, i wrote straight from my heart, it is my thought n as a normal human being its a creative way i xpress my thought by spreading it all in my blog. yes, it seem unfair, my writing may hurts but it is what it is, so deal with it! gotta a probs? create ur own blog, n write a goddamn words nerdy-ly as u want. got it?

Blog Archive