THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

September 25, 2009

Aku & Kawan-Kawan



















second post about pics raya.ni pics time open house umah aku raya ke-3 arituh. diorang berempat ni ja yg mai. he3. mau xnya depa 4 ni ja yg aku jemput. aku maleh nk jemput ramai2 sbb aku nk kluaq braya gak ari tu. aku gi braya umah depa ni dulu pastu aku ajak depa suma mai umah aku.jahat x aku? kuang ajaq kan?.. sorry2! next time, aku jemput suma mai okay. okay2, meh nk ckp skit pasai 4 org manusia dlm pic ngn aku ni. ha3.depa suma member2 aku time skolah dulu. dah dekat, eh clap dha lebih 4 taun dah kami kawan. suma study tempat len2 tapi still ble ngam cam dulu time skolah2 lagi, in fatc lg ngam dr dulu. believe it or not, satu ja dr 4 tu clasmate aku time skolah dulu. yg lagi 3 tu bkn clasmate aku pun. depa yg lagi 3 tuh stat rapat gila2 time skolah lg pun sbb clas agama kami gabung. okay. meh nk perkenal sorang2. yg baju putih belang2 tu nama dia Dayat-dia r clasmate aku. currently tgh study kat MMU- degree in electonics engineering kot. taun depan abih r dia study. dia yg plg awai further study. before kluaq result spm dah study dah. tu dia bakal grad awai tuh. ha3. dia dah pun sign contract ngn Telekom so pas grad dia mmg dha konpem ada kea. 8 taun tuh, ang ble tahan ka dayat?.ha3. naseb la ang. the only gurl in the pic nama dia Farahin@Fain@E-in. dia skrg tgh practical nk jaidk nurse, so mmg slalu r dgq cita2 dr hospital bila jumpa dia. cita bilik mayat la, bilik forensic la, baby bersalin la, staff nurse garang la, mcm2 g r. dia cukup pandai masak. b4 pic ni di-snap, akmi braya kat umah dia dulu. doa masak nasik ayam, peh sedap mcm dulu gak. mmg terbaek r member aku ni sorang. haha. yg mangkuk lagi duarang tuh rizal ngn imran.rizal yg pakia baju kaler ijau tuh imran yg pulon pakai kemeja. depa ni aku mmg slalu jumpa dah. manjang merapu ja. asai aku blk penang ja musti lepak ngn depa. kalau x kat mcD kat mamak. rizal skrg kat politeknik kulim- sultanah bahiyah kot nama poli dia. dia pun dah nak abih dah. sem depan last sem dia. dia ambik course elektronik kot kat poli. imrna plak yg plg last further study. bru first sem dia sem ni. dia dpt course degree in economic kat UMT kat tganu. so, time jumpa ari tu abih la dia cita suma pasai dia kat sana. tringat blk time aku awai2 masuk campus life, cam dia gak r. kami bertiga, aku rizal ngn imran mmg xble jumpa, kalu jumpa konpme pangkah each other. ada ja point nak kutuk. mcm2 la. so here is it.member2 aku. rasanya taun lepaih pun aku dah tulih cmni dah, tol x? hm.. ntah la. biaq la kan. blog aku mampuih pi la aku nak tulih apa pun kan. ahaks.





2 Spits On My Face:

Sharifah Aishah said...

wah.. kdg2kan... xsangka kan bdk2 sek bile jumpa blk, masih rapat mcm dulu... hurm... seronok!

aCe+ said...

sha- 2r. still be cam dulu lg. tp kami kalau jumpa blk, prangai jadik blk cm time skolah2 dulu. nothing change except that we r growthing older each time

Blog Archive