THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

December 4, 2008

tagged lg..dr Shank..

Senaraikan 8 perkara rawak tentang anda kemudian tag 8 orang.

1) well, satu benda yg plek tentang diri aku yg korang suma patot taw ialah aku amat tidak teramat suka aka benci aka meluat aka FUCK aka suma curse2 words yg ada dengan sayuq..veggies..yup..aku ni karnivor..aku makan daging ja.aku langsung xmakan sayuq.sama ngan dua sis aku yg len..dalam family aku mak hanya mummy ngan abah aku ja yang makan sayuq..kami 3 x..aku xtaw pasai pa..dalam pala otak aku kalau makna sayauq tuh macam makan rumput, makan rumput macam menatang r plak..dulu time kecik2 mak aku slalu paksa suro makan sayuq but time aku form 1 aku masuk Penang Free Skool and duduk hostel so mak aku xble control aku makan sayuq ke x dah..hahaha

2) FUCK kasut..aku xsuka pakai kasut..bukan la xsuka macam xsuka makan sayuq tuh, kalau terpaksa aku pakai r.kalu sayuq tuh terpaksa pun xmakan..kalau tanya aku ada brapa pasang kasut jawapan aku sepasang ja.kasut kulit..kasut yg aku terpaksa beli sebab UiTM ada rules tiap ari Senin ari koperat or KEPARAT yg memaksa suma student untu berpakaian formal pada hari tersebut..tapi len2 hari jangan harap r aku nk pakai kasut..aku pakai slipar ja xpun sandal aku..

3) benda ni ble suma benda yg kita xsuka x? kira ble ja ya la... aku xsuka baju kolar..FUCK GAK..tapi benda tuh jadik probs sebab clash ngn rules UiTM skali lagi..UiTM requires all thh student to wear a collar t-shirts..skali lagi FUCK..betui,series aku memang xberkenan langsung ngnn baju berkolar..sblom aku nk register masuk UiTM sem lepaih dekat rm1000 aku abih spent beli baju berkolar sebab aku selai pun xdak, nk masuk U cmna..huh..bazir ja..suma warga2 UiTM Kedah tolong vote akuu nanti..aku nk bertanding jdk MPP..n aku akan cadangkan kat mak leha supaya lupuskan peraturan baju berkolar ngn kasut tuh..ok?

4)lagi benda yg korang perlu gtaw pasai aku ialah akuu ni keras pala gila2 babi.huh..leteynya tulih..xpayah eleberate la ek..paham2 r sendri..

5)aku xsuka org kata aku salah kalau aku betui..aku akan fight sampai mati..seriesly..baca entry SESIAPA YANG BERKENAAN utk closure yg lebih dekat..

6)aku ada dua personaliti yg berbeda.satu yang ala bastard, asshole,a dick suma yg jahat2 ala2 notty2 xkesah masa depan, ala azam bin zakaria r senang kita.n seken personaliti aku ialah ala caring, lovely, romantic, sweet, willing to die for sumone...kdg2 dua2 personaliti tuh kluaq skali kat sumon eyg spesel jew..so, kalu kdg2 korang tgk aku mcm setan n jap pastu jdk bek plak, paham2 r.sebab tuh kawan2 aku suma ada terbahagi duakelompok..yg baik n yg sampah..n sebab tuh aku ble click ngn apa macam jenis org pun..suma aku ble wat kawan

7) kalaulah terjadi satu hari nanti suma org dalam dunia ni mati n im the soul survivor, aku rasa aku ble hidup..sebab kadang2 aku suka been lonely, tanpa gangguan sesiapa, tanpa gelak ketawa kawan2, tanpa crita2 yg melucukan n kadang2 aku perlu untuk memberi masa untuk diri aku sendri.aku suka kesunyian..n sumtimes i juts need a break.sebab tuh kadang2 kalu kat hostel asram aku dulu or even kat campus aku pun sumtimes kalu dah lama sgt aku dok kat san aku akan balik umah..bkn untuk jumpa familu.aku hany dok dlm bilik sorang diri,meyendirikan diri.

8)aku suka ckp sorang2..well,sebab tuh aku ckap aku ble idup sorang tanpa orang..sebab aku sendri akan menjadi peneman diri sendri..aku juga yg kadang mengajaq diri sendri utk membuat jahat..aku juga yg membawa diri aku sendri kejalan kebenaran n keinsafan..bukan org len..aku hanya akan dengaq cakap aku saja..aku xkan dengaq turut perintah sapa2..ada org penah question, "abih ang wat gak apa2 yg mak ang suro wat walaupun ang xsuka?".. ya, mmg aku xsuka..tapi mak aku suro aku xbaek melawan n aku memujuk diri aku supaya menerima arahan mak aku..so technically aku snedri yg mau buat benda tuh..so, aku dengaq ckp diri aku sendri..bukan mak aku...

p/s-nk tagged hanna-J jew..len suma dah kena tagged dah..

6 Spits On My Face:

hannah joe said...

uwah!!
apsal akak jek
not fair.
sob sob

aCe+ said...

la..org sblom ni yg adik tagged suma jarang on9.diorang xjwp g tagged yg sblom ni xkn nk tagged lg kowt..ygg slalu on9 pun dah wat tagged ni..he3..sowi..

blitzizni said...

hoho nanti kita p mkn sayuq kt kdai dpn.
wajib!!!!!!
wakakakakaka

aCe+ said...

izni- huh siot.xpa r..u mkn sorang2 r ..i teman ja.ha3

Shank said...

yeah bebi daging for life! hahahaha

aCe+ said...

shank-hahaha..mmg r..i anti-sayuq..suma makanan kaler ijau xmakan kowt..ha3

Blog Archive