tgk sbelah ni. tolong vote ok utk Syida Shukor.
ni mukadimah Syida-
"salam peeps ,
saya tercalon dalam contest anjuran RIBENA dan majalah Malaysian College( MYC ) among 100 students antara beberapa universiti di sekitar KL dan Selangor . dan saya memerlukan undi anda untuk berada didalam senarai Top 12 . saya tak pandai nak meraih undi tapi saya mesti cuba yang terbaek bukann ? ((:i got another 13 days to go untuk online voting ini akan berakhir . contest ini adalah untuk menunjukkan bahawa setiap contestant adalah berbeza dengan membuat perubahan dalam kalangan komuniti .di mana saya akan menunaikan niat saya , insyaAllah jika saya menang ," I am sparkling MAD because I hope I can help the unfortunate and give them emotional support because I would like to make the world a better place to live in "
so pa lagi, g r link di sebelah n vote for Noor Rasyidah Shukor Okay..
jgn dok gatai2 vote utk org len plak.
ciao!
October 21, 2009
Please Vote For Noor Rasyidah Shukor
Twisted Mind Of aCe+ @ 3:03 AM 0 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ LiFe, aCe+ Others
October 19, 2009
Baru Abih Present
peh abih pun present.. okaylah. what do u expected, kita xsampai 24 jam buat, so we r proud of our presentation. idea from ajam smlm bru dpt time kat makbul around pukui 11. stat wat proposal around pukui 12. siap pukui 12 tgh ari td. so yes, we r proud with our work no matter what marks we will get. ciao!
Twisted Mind Of aCe+ @ 5:52 PM 4 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ LiFe
Apa Ni?
-kat mana-mk12
-pukui bapa-4.30pm
-watpa-tgh tggu geng marni, ecah hannah joe n bulan abih present. pasni group aku plak nak kena present
situasi- agak ketaq gak r nak present.xtaw pasai pa. kalau nak present bel ja konpm ketaq lutut!
wish me luck!
Twisted Mind Of aCe+ @ 4:28 PM 2 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ LiFe, aCe+ Others
October 18, 2009
aku kalau bab2 mengata org ni aku xbrapa nak minat sgt tapi kesah pa kan. ni blog aku,suka ati r aku nak tulih pa. so, this is specially created to u my "dear".
tinggi-tinggi si layang2, terbang jauh langit diterpa,
xpayah ank tayang2 kalau barang xseberapa,
sayang2 aduhai sayang,
mana nak carik si adik sorang,
muka chantek dressing suka menayang,
tapi sayang perangai spoil la gila bayang,
hiduplah kau manis si ganyang,
muka dipancut maruah melayang.
OPS!!
p/s- u know who u are my dear!
Twisted Mind Of aCe+ @ 9:01 PM 6 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Feeling, aCe+ Love Story, aCe+ Poem
Iklan Silky Girl
Twisted Mind Of aCe+ @ 12:14 AM 0 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Others, aCe+ thought
Currently Addicted To-
Twisted Mind Of aCe+ @ 12:07 AM 0 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ LiFe, aCe+ Others
October 17, 2009
English Cottage's Garden
Twisted Mind Of aCe+ @ 11:20 PM 2 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Family, aCe+ LiFe
October 16, 2009
late Update. Jamuan Hari Raya DiPAC Pics!
Twisted Mind Of aCe+ @ 11:23 PM 2 Spits On My Face
Catagorize As proof of memory..
October 12, 2009
Aku Mmg Suka Curik Tagged
1. Go to ur cell phone and look at your received calls list the first ten names if the name is repeated go to the next and list them below ;
1.Najaa
2.Boy
3.Lil' Sis
4.Mummy
5.Wani Dolphin
6.Din Kaka
7.Elfira
8.Bob Top-Up
9.Saf
10.FarahDiba
2. Is number 4 your best friend?
+mummy aku kot, more tha just beshfren+
3. Are you related to number 2?
+nope boy housemate aku, member aku, rapat sejak first day amsuk UiTM Kedah+
4. Do number 5 and 8 make a good couple?
+good kapel? hm... ble r kot. tapi sygnya dua2 dah ada awek ngn boy masing2.+
5. How old is 10's middle name..
+ntahla.+
6. Where did you meet 7?
+hm.. meet? to be honest first time meet elfira is during manifesto DiPAC time kami mula2 apply nk masuk bertanding utk exco DiPAC dulu.+
7. Say something nice about number 1
+cute,comey,manja maybe?+
8. Could you ever live with 3?
+yes n have eversince she was born cuz she's my lil sis+
9. Do 6 and 9 make a good couple?
+SAF NGN DIN??hahahahaha.. ble jaidk gud kapel but again, nanti ada org ngamuk pny. ahaks +
10. Have you ever dated 8?
+Bob Top-Up? cmon lah+
11. Would you ever date 5?
+wani dolphin? xpenah..+
13. Is 1 shy?
+Najaa? Rasanya x.+
14. Do you go to school with 2?
+boy? x.. dia Izzudin skolah agama aku Penang Free Skool, english skool+
15. Would you do anything for 10?
+Diba? yeah maybe.. tolong dia dowload gossip girl.+
16. Do you know a secret about 4?
+dude, its my mummy, of cos la..+
17. Do you trust 7 with anything?
+she seems reliable.+
18. Who is the best looking?
+i would say number 10-farahdiba.konpem diba kembang baca ni.+
19. Who is the loudest?
+number 9-SAF, without a doubt+
20. Who do you talk to the most?
+i talk to all the people, in teh list above or not in the list+
Twisted Mind Of aCe+ @ 5:38 PM 4 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Tagged
October 11, 2009
Thought Untuk Menulis Baru Nak Mai
Twisted Mind Of aCe+ @ 9:48 PM 2 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Feeling, aCe+ LiFe, aCe+ Others, aCe+ thought
October 10, 2009
Jamuan Hari Raya DiPAC
kepada semua pelajar2 Diploma Pentadbiran Awam, anda semua dijemput hadir ke Jamuan Hari Raya DiPAC yang akan dilangsungkan di Depoh Bas UiTM Kedah Bemula pada 8.15 malam. sila pakai baju raya tahun ini okay.
Twisted Mind Of aCe+ @ 2:07 PM 2 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ LiFe, aCe+ Others
October 9, 2009
Merepek
Twisted Mind Of aCe+ @ 2:05 AM 6 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Feeling, aCe+ thought
Special Post For Syida Shukor
kalau hampa baca ayat kat atas ni, mcm kuang ajaq kan bunyi dia? sory2. aku xdak niat nk perlekehkan sapa2 cuma time aku type komen diatas aku xrasa plak mcm menyakitkan ati.. so, openly, i would like to apologies to Syida Shukor for making that harsh statement..sorry babe. i xdak niat pun nak kutuk or hina or anything harmful. i just tanya. sorry okay.. sorry sgt2.. n btw, i do look cute bertudung,seriesly. better than free hair. stay cute okay! ciao!
Twisted Mind Of aCe+ @ 12:47 AM 4 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Feeling
October 7, 2009
Saya Datang Ke UiTM Kedah Untuk Bermain
Twisted Mind Of aCe+ @ 6:59 PM 6 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Feeling, aCe+ LiFe
October 5, 2009
Band- Lynyrd Skynyrd
Song- Still Unbroken
Broken bones, broken hearts
Stripped down and torn apart
A little bit of rust - I'm still runnin'
Countin' miles, countin' tears
Twisted roads, shiftin' gears
Year after year - it's all or nothin'
But I'm not home, I'm not lost
Still holdin' on to what I got
Ain't much left
No there's so much that's been stolen
I guess I've lost everything I've had
But I'm not dead, at least not yet
Still alone, still alive, Still UNBROKEN
I'm still alone, still alive,
I'M STILL UNBROKEN
Never captured, never tamed
Wild horses on the plains
You can call me lost - I call it FREEDOM
I feel the spirit in my soul
It's something Lord I can't control
I'M NEVER GIVIN UP WHILE I'M STILL BREATHIN!
I'm not home, I'm not lost
Still holdin' on to what I got
Ain't much left
Lord there's so much that's been stolen
I guess I've lost everything I've had
I'm not dead, at least not yet
Still alone, still alive, Still UNBROKEN
I'm still alone, still alive,
STILL UNBROKEN
I'm still unbroken
Still Unbroken
Like the wind, like the rain
It's all runnin through my veins
Like a river pouring down into the ocean
I'm out here on the streets
But I'm standing on my feet
Still alive, still alone, still unbroken
I'm not home, I'm not lost
Still holdin' on to what I got
Ain't much left
Lord there's so much that's been STOLEN
Guess I've lost everything I've had
But I'm not dead, at least not yet
Still alive, still alone, Still Unbroken
I'm still alone, still alive,
I'M STILL UNBROKEN
I'M STILL ALONE!
STILL ALIVE!
STILL UNBROKEN!
I'M STILL UNBROKEN!
I ain't never going down!
I'M STILL UNBROKEN!
Oooooooh-Ooooooh!
Twisted Mind Of aCe+ @ 4:59 PM 0 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Lyrics, aCe+ Music
Adapt..React..Readapt..Act
Bak kata Zahiril Adzim,
"manusia adalah haiwan sosial".
termasuklah aku, kau, mereka dan kita.
semua skali.
erti kata lain, kita suma so "sial"..
Long Live U'all!
Lets Crush This World Into Pieces!
Twisted Mind Of aCe+ @ 12:44 AM 4 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ thought
Haruskah-Adam
Dikala dikau mencari cinta
aku memberi
tapi tak pernah kurasakan
dikala aku dilamun cinta
dengan dirimu
mengapa kau jauh dariku
tiada cinta didalam dirimu
biarpun kau kata baby i love u
tidak kau rasa getaran ini
tiada cinta lain
sehebat cintaku
haruskah aku menanti cinta ini
kerna kau tak pernah mengerti hatiku
tak perlu kau ucap baby i love u so
kerna cinta darimu
tak sehebat cintaku
haruskah aku manahan perasaan
tak sanggup kau bermain difikiranku
lupakan semuaapa diimpikan jadikan pengalaman cinta..
kita berdua...
setelah semuanya berlalu
hatiku sepi
kan ku simpan cintaku ini
dikala dikau pergi dariku
aku bersendiri
mengapa kau begitu
p/s- sorry, tgh jiwang kacau.
Twisted Mind Of aCe+ @ 12:25 AM 0 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ Feeling, aCe+ Love Story, aCe+ Music
October 4, 2009
?
Orang Kata Kalau Nak Hati Senang Usha La Bintang Di Langit,
Tapi Kalau Hati Dah Senang Tapi Tertanya2 Sebuah Jawapan Yang X PAsti Cmna Plak?
Nk Kena Usha Apa?
Twisted Mind Of aCe+ @ 10:47 PM 0 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ thought
Congrats To Part 3
Twisted Mind Of aCe+ @ 1:36 AM 6 Spits On My Face
Catagorize As aCe+ LiFe
Blog Archive
-
▼
2013
(12)
- ► 15 September (1)
-
►
2012
(56)
- ► 23 December (1)
- ► 23 September (1)
- ► 12 February (1)
- ► 5 February (1)
- ► 29 January (14)
-
►
2011
(51)
- ► 18 December (1)
- ► 27 November (1)
- ► 6 November (1)
- ► 23 October (2)
- ► 16 October (1)
- ► 18 September (1)
- ► 4 September (2)
- ► 27 February (1)
- ► 20 February (1)
- ► 13 February (1)
- ► 6 February (1)
- ► 30 January (1)
- ► 23 January (2)
- ► 16 January (1)
-
►
2010
(191)
- ► 26 December (3)
- ► 19 December (4)
- ► 12 December (4)
- ► 5 December (1)
- ► 28 November (2)
- ► 21 November (5)
- ► 14 November (2)
- ► 7 November (1)
- ► 31 October (3)
- ► 24 October (7)
- ► 17 October (2)
- ► 10 October (5)
- ► 26 September (3)
- ► 19 September (7)
- ► 12 September (4)
- ► 5 September (5)
- ► 28 February (3)
- ► 21 February (5)
- ► 14 February (2)
- ► 7 February (4)
- ► 31 January (3)
- ► 24 January (6)
- ► 17 January (3)
- ► 10 January (5)
-
►
2009
(427)
- ► 27 December (7)
- ► 20 December (3)
- ► 13 December (3)
- ► 6 December (4)
- ► 29 November (3)
- ► 22 November (8)
- ► 15 November (7)
- ► 8 November (6)
- ► 1 November (5)
- ► 25 October (13)
- ► 18 October (9)
- ► 11 October (5)
- ► 27 September (4)
- ► 20 September (7)
- ► 13 September (5)
- ► 6 September (12)
- ► 22 February (11)
- ► 15 February (6)
- ► 8 February (5)
- ► 1 February (7)
- ► 25 January (10)
- ► 18 January (6)
- ► 11 January (6)
-
►
2008
(123)
- ► 28 December (11)
- ► 21 December (10)
- ► 14 December (7)
- ► 7 December (6)
- ► 30 November (6)
- ► 23 November (8)
- ► 16 November (9)
- ► 9 November (9)
- ► 2 November (6)
- ► 26 October (9)
- ► 19 October (7)
- ► 12 October (5)
- ► 28 September (1)
- ► 21 September (8)
- ► 14 September (7)
- ► 7 September (11)
