THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
He Walk Among Us, But He's Not One Of Us

September 3, 2009

Merdeka Oh Merdeka!

sorry, first of all aku nak ucapkan, walaupun terlambat, happy bday Malaysia. dha tua dah pun malaysia ni, 52 athun dha. tapi igt, malaysia adalah sebuah negara so makin tinggi muq makin bagus, so baguih la malaysia dah berusia lebih setgh abad.
apa itu merdeka? tepuk dada tanya selera. konvoi ramai sambil bawak jalur gemilang psuings atu malaysia? itukha erti merdeka? sedangkan on the way aku ablik mai kedah ari tu dari penang, naek highway, lebih dari 5 jalur gemilang yg terdampar di tgh jalan, di lenyek oleh lori2 yg lalu, di lanyak teruk oleh motor2 yg tgh memecut, so sekali lagi aku tny, apa itu merdeka??
apa itu merdeka? dok tepi pantai bulan2 posa sambil tgk pertunjukan bunga api di seberang lautan sambil tangan xlekang dari pinggul awex2 yg tgnnya juga xabih2 meraba? jeritan merdeka!merdeka!merdeka! disambung dgn laungn ghairah ah!ah!ah! oleh sang gadis dikala bunga api lurus membelah awan? itukah merdeka? atau merdeka yg lebih drastik, gaduh2 di khalayak ramai dikala tanggal tepat pukul 12 tgh mlm 30th ogos?
merdeka? tepuk dada tanya selera masing2. aku xdak hak nak komen. sbb itu hak individu. so again, happy bday malaysia, sorry ur party is so damn lame!

Cermin

igt post aku sblom ni "mirror on reflect image not the whole sitaution".. sbb pasai cermin ni gak ada benda len yg ble di petik. cermin, yg cermin hanya memantulkan imej ketika itu bukan keadaan itu, tapi dlm konteks lain cermin khasnya dicipta utk kita tengok dan usha diri kita sendri, sbb pabila kita berdiri di depan cermin imej yg dipantulkan adalah muka setepek kita, bukan muka org len so hargailah cermin yg ada dan pandang2lah selalu.
p/s- post ini xdak kena mengena ngn post mirror sblom ni.

August 30, 2009

The Fifth Entry Of Today

gila ka apa aku ni dlm sari ni ja dah 5 entry aku buh dlm blog kau ni. naseb r kan, ni blog aku suka ati la aku nk tulih apa aku nak.tadi aku ada bukak satu blog ntah minah mana pny ntah. link xsempat nk copy sbb aku dah delete page dia tadi. dia wat post pasai ciri2 lelaki idaman dia. mmg ciri2 yg dia listkan suma yg bagus2 r. beriman, berakhlak mulia, berkeperibadian baik la sma yg baek2 lah. cuma satu jew ciri2 yg dia list aku berminat. berketurunan yg baek2. hm, actually byk dha aku jumpa org yg org yg berketurunan yg baek2 sbg pasangan depa. the question is, salahkah seseorang individu itu kalau keturunan dia xbake, bukan dia yg jahat tapi history keturunan dia yg slack ckit. abih kalau dalam satu2 family tu ada sorang pembunuh misteri, are teh whole family have to take teh blame. camna nak adik or kakak dia yg langsung xbersalah dlm situasi tu, adilkah depa di adili dgn persepsi burk hanya kerana adik bradik diorang sorang yg jahat, penah gak terjadik dlm hidup aku. abg member aku putus tunang ngn tunang dia sbb adik tunang dia tuh drug addict yg skrg ada kat pusat serenti. persoalannya skrg apa salah akak kepada penagih dadah tuh, sedangkan dia xambik pun dadah tuh. why should her pay for his bro mistakes? x adil la cmtu kan. actually mummy aku pun penah cakap akt aku, kalau nak carik pasangan carik la yg berketurunan baek2, tapi aku xpenah nak kesah ngn sama2 yg aku nk bersama samada family bacground depa putih atau ada tompok hitam, sbb bkan dia yg bersalah tapi darah daging dia yg bersalah. kalau org yg nk bersama ngn aku tuh dia yg berslaah mencemarkan nam baek family tu cita len r kan, but yet again, people deserve a second chance. tapi ni perception aku ja la. sbb in the end the day what really matter to people is teh perception of public, aint it? just like the statement "reality means nothing, perception is everything".. naseb r kan, aku mmg xpegang pun kat statement tuh, aku pegang kat opposite statement tuh - "REALITY MEAN EVERYTHING, PERCEPTION IS NOTHING"!

Mirror Only Reflect The Image Not The Exact Situation

look into the mirror, whatcha see? ur relection, ur dress, ur face, ur hair, ur smile and all other physical gesture of ur self n wats lay behind u when u face the mirror. what a mirror cant show is the truth that lay beneath deep deep inside. the fact which hidden behind ur back. the wound which we had it covered with ur outfit. the saddest which we faked with a sarcastic smile. so teel me again, how can we still smile each time we look infront of the mirror. its all just a face, just a act to calm urself to go through the next day of misery. so fake ur smile peeps n let the world see the nice part of urself not the truth!


a pic tell a thousand stories n so this pics

HotSpurs Wins Again!

suck it birringham. suck it arsenal. manjang tottenham menang last2 minute jew. tapi match last nite, TOT mng last2 seken. kalau x seri 1-1. and again, thanx to teh hero, aaron lennon, TOT still rule the EPL! who cna stop them now? c'mon ManU! step up!

A Special Poem For My BeshFren!

Safena Isfazura
Sahabatku yang gila
Sahabatku yang ceria
Sahabatku yang manja
Sahabatku yang setia
Sahabatku sahabatmu jua

Safena Isfazura
Terus bersama sejak bersua
Di kelas atau di cafeteria
Kita berdua terus gelak tertawa
Berganding bahu sama rata
Di khalayak ramai kita tak pernah kira
Diriku sering kau persenda
Di mana jua kita berada
Gurau senda penuhi masa
Girang sentiasa kita berdua
Kau suluhkan cahaya bila ku membuta
Kau yakinkan ku bila ku hilang punca
Kau ada disisi membina
Keyakinanku yang tak pernah ada

Safena Isfazura
Sentiasa kita berdua
Bersama mengharungi dunia
Yang penuh pancaroba
Di saat ku diselubungi hiba
Kau sentiasa ada bersama
Menemani hatiku yang lara
Jangan kau hilang kerana
Dirimu amatlah bermakna

Safena Isfazura
Tanpamu diriku merana
Tak mampu ku teguhkan jiwa
Tanpamu ku ibarat tak bernyawa
Tanpamu diriku tak sempurna
Terima kasih Safena

Dari Sungai Petani Ke Seberang Jaya Ke Pulau Pinang

aku ada sorang kawan. nama dia meor khairul affendi.. dia ni mmg gila. otak xbetul suka wat keja gila2. penah dulu skali time part 2 time study week dia ble ajak kami suma pi tupah jalan kaki. kami yg follow pun nath la maybe tgh stoned or borink gila babi kami ikut jala padahai tupah ngn kampus kami lebih kurang sejam perjalanan baru sampai. dan skali lagi meor buat keja gila jumaat ari tuh dan kami yg lagi 6 org pu maybe tgh nokngek ikut la buat. plan malam ari jumaat tu simple jew nk g karoke kat blkg tesco SP. elok2 dah sampai citu tutup plak, kami runner gi karoke kat park avenue, pun tutup. last meor convince kami utk turun penang utk karoke. las2 kami suma setuju. jam dah menunjukkan pukui 11.30 time tuh. akmi pun setuju sbb maybe suma tgh sangap nk karoke n karoke kat penang bukak sampai pukui 3 pagi. las2 kami pun gerak pi penang. seberang jaya to be exact. kat bandar sunway specifically. blakang umah aku utk lebih tepat. kami pun tibai karoke sampai pukui 3 pagi. dah abih karoke confirm la lapaq kan plus dah ank dekat time sahur dah. nak carik kedai makan last2 meor bg lg idea gila. ajaq makan kat nasik akndaq line clear kat pulau. kami pun setuju jew. so, journey plak cross bridge pi pulau carik line clear nak makan nasik kandaq. las2 dah kenyang suma nak balik meor lagi wat hal.ajak plak balik naek ferry. akmi ikut jew. ni la pa jadik kalu naek feri pagi2 buta pukui 5 pagi..






August 27, 2009

How's This For A Break Up Note?

dear renee',

"sorry babe, i cant do this rite now.
i got a lot of shits to handle,
a lot of things left to be untied,
whats left for me, aint for u to keep,
cuz i want it for myself,
again, the timing aint rite for us,
this is not another excuse to push u away,
this is just the way im explaining,
the truth never lies but the lie never fade,
maybe theres a lesson here,
for me and for you,
maybe we just let it slip out of sight,
cuz we corcern more about the hearts n feeling,
but the fact is the redemption aint free of charge,
some how someway we gotta pay for what we deserve,
nevertheless,
we did tried our best to make the impossible possible,
it just aint it,
n of sorry for that"

from the miserable heart of,
aCe+

August 25, 2009

The End Of A Wonderful Fairytale

igt enrty aku dulu "sapa kata bawah tiang lampu xromantik"? time tuh tgh angau gila babi ngn "angel.."? igt lagi? hm.. well, aku dah ada ending utk fairytale aku yg satu ni. aku categorykan sebagai fairytale sbb menda xmenjadik. sbb apa xmenjadik. acted of god. tu yg lec law aku ajaq utk jawap kalau apa2 musibah jadik. ahaks. ya, mmg dulu aku penah ada crush kat minah "angel.." ni, tapi keadaan memaksa utk kami tidak rsama. dah lama aku nak tulih pasai benda api nath napa tertagguh2. maybe i dun have the courage before. so, there it is guys, aku ngn "angel.." xdak papa. yes, i do try a lot of things to win her heart but what to do, it aint to be real. aku xmarah dia, sbb dia mmg awai2 dah warning aku, it is a long shot for me to be with her. i accept that fact, still i wanna try. sbb apa? sbb yg sama aku gitau kat dia. aku percaya pada cinta. buakn cam liyana jasmay.aku akan tetap carik cinat sejati yg mungkin aku akan temui satu hari nanti. xkira brapa byk kali aku akan fall, xkira brapa byk failure yg aku kena tempuh, xkira brapa byk kali hati aku akan terguris. aku kan jenis yg ketegaq. mg byk akli gak hati aku terguris dlm percintaan tapi aku xpenah nak serik, sbb apa? kita mmg diciptakan berpasangan dan aku akan teruskan pencarian aku. my journey will be rocking, my journye will be full of obtacles but that aint gonna stop me.n maybe i have found one. aku xkata dia pasangan yg aku cari tapi dia yang mencari aku. igt sblom ni aku penah post "Cintailah orang yang mencintai kita, bukan kejaq orang yang kita cintai"? ya. situasi tu skali lagi terjadi kat aku. cuma bezanya kali ni, maybe aku xkan kejaq dah org yg aku cintai tapi aku akn terima org yg mencintai aku. aku kata maybe okay, its not for sure lagi sbb hati aku mmg jenis keras. so u gotta try harder babe to win my heart. skrg aku ble slamba katak ngaku yg aku masih single, for about 7 month now, i aint regret anything. behs gak jadik single but i dun plan to stick this way forever. tgk la cmna. the search is still on. peace out..


p/s- napa tetiba cita aku jaidk melalut ni. actually aku cuma nak tulih yg aku tringat blk incident yg membuatkan aku tulih entry "sapa kata bawah tiang lampu xromantik".. 2 ja. melalut sakan.

By-Election Permatang PasiaQ

lama gak aku xwat political view pny entry so ari ni aku nk komen pasai by-election permatang pasiaq di mana suam pengundi berdaftar @ pengundi hantu akan mula membuang undi start esok pagi.. permatang pasiaq bukan jauh mana pun dr umah aku. plus, tok su aku ngn family dia mmg dok kat permatang pasiaq pun. lagi tok jang aku pun dok kat permatang pasiaq gak. apa yg aku ble conclude kan permatang pasiaq xkan dapat punya ke tangan BN, PR still aku pegang dun N11.that speaks from what i saw n what had happened before but as i stated before kau xsokong mana 2 pihak. BN still ada chance nak menang tapi tipis sgt. yet again, penduduk permatang pasiaq sama ja ngn pmtg pauh, pangkah undi ikut bendera buakn ikut pemimpin.it just another same ol thing happening all over again, just difer in teh faces n places. until the orthodoxy mind of malaysian cna be change we'll never gonna see anything changes in political arena nor government childs play. yet again, underdog will alway make a suprise outcome. maybe BN can pulled this off, who know? aite? till then, im gonna hold my head high, n keep on hoping for a better malaysia.. peace out, selamat hari kemerdekaan yang ke 52 malaysia.happy bday!




p/s- 1Malaysia? kita xperlukan kempen utk menyatu padukan kaum yg sudah seduduk sejak lebih 52 tahun di satu negara, kita perlukan action rather than talking. nak satupadukan kaum, carik satu sebab utk semua sepakat dari segi pemikiran. kempen? pernah kah apa2 kempen menjadi dan membuahakan hasil?

August 24, 2009

New Addiction

Band-Letto
Song-Sandaran Hati
Album- Truth, Cry And Lie

Yakinkah ku berdiri
Di hampa tanpa tepi
Bolehkah aku
Mendengar Mu

Terkubur dalam emosi
Tanpa bisa bersembunyi
Aku dan nafasku
MerindukanMu

Terpuruk ku di sini
Teraniaya sepi
Dan ku tahu pasti
Kau menemani

Dalam hidupku
Kesendirianku

Teringat ku teringat
Pada janjiMu ku terikat
Hanya sekejap ku berdiri
Kulakukan sepenuh hati
Peduli ku peduli
Siang dan malam yang berganti
Sedihku ini tak ada arti
Jika Kaulah sandaran hati
Kaulah sandaran hati
Sandaran hati

Inikah yang Kau mau
Benarkah ini jalanMu
Hanyalah Engkau yang ku tuju
Pegang erat tanganku
Bimbing langkah kakiku
Aku hilang arah
Tanpa hadirMu
Dalam gelapnya
Malam hariku

Bulan Posa BYk Dugaan

AKu accident. ha3. lampu depan pecah.. duit pun dah sengkek kering dah baru nak jadik benda2 cmni. time aku dok ada duit.

August 22, 2009

We Really LOVE This Game!

tipikal guys kalau xckp pasai bola mmg xsah. tol x? mana2 guys pun at least musti akan taw gak ckit2 pasai bola. so, today aku nak ckp pasai bola.

ManU dah cikai? tol k? well kalau kita look through the opening season of EPL ManU mmg shaky gila2 babi. community shield kalah ngn Chelsea pastu first match of EPL pun mennag tipis jew, thanx to Rooney sbb score pastu kalah plak ngn Burnsley. apa cita ni ManU? mmg betul apa yg org ckp, ManU akan hilang taring bila hilangnya Cristiano Ronaldo. but still, aku tetap sokong ManU. jgn risau. cuma aku nak cita skit pasai teh next big underdog team, TottenHam Hotspurs. aku minat gak team ni. sejak dulu gi. plus, tiap kali kalau maen PES musti aku ambik TOT pny. tanya la sapa2 yg penah amen PES ngn aku, musti aku ambik TOT pny. even arituh kami wat league pun aku ambik TOT. about TOT, aku minat team ni bkn sbb apa it just cuz before this aku mmg slalu sokong tema underdog so aku pick r TOT. bout TOT, skrg diorang dah ilang their magnificient striker Darren Bent sbb mamat ni dha pindah gi Sunderland but no sweats. TOT xlemah pun in forward engien. still ada Defoe, current top scorer EPL skrg ni. plus, skrg Peter Crouch pun dah konpem masuk TOT dr Portmouth so ok la .plus lagi, TOT ada Robbie Keane, power kot mamat ni cuma season lepaih dia tgh pening ckit sbb gi join Liverpoool. pastu ada plak fav player aku kat TOT. Lennon, laju siot mamat ni. diorang kata theo walcott mamat plg laju kat EPL skrg ni, guess again. cuma sygnya skrg keeper TOt si Gomes tu injured plak. kacau line tol. tu ja la. skrg ni, aku sokong dua2. ManU ngn TOT!



p/s- ada ke jual jersey TOT kat Mesia??

Bulan Posa, Teh O Ais Limau,KFC, Prangai Plek Malam2 Buta

apa kaitan suma kat atas ni? hm.. let me expalin okay. first of all, Bulan Posa. ye la esok kan dah stat posa so aku ank ucapakan SLamat menyambut Ramadhan AL Mubarak kat suma bloggers. posa ke x posa, itu korang setel r sendri nanti bila tiba masanya ek. setibanya bulan yg mulai ni aku gak ank mintak maaf awal2 kat sapa2 yg aku penah sakiti physically or emotionally, xkesah la kan. aku taw, aku ni kasaq, mulut cma cibai, prnagai longlaq xtentu hala sesetgh org fien with it but not all, so sorry ek.plus, xkan la bila raya jew nk mintak maaf kan org kan. bulan posa pun ble mintak gak. in fact bila2 masa pun ble mintak maaf. so, again, sorry to all.

Teh o Ais Limau @ lemon tea. yes skrg aku ngaku siap2 nnt ada org kata plak aku ni jenis xmau ngaku. ya, sejak dua emnjak ni aku jadik addcited ngn teh o ais limau. slama ni kalau g kedai amakn xpenah2 aku oder ayaq ni, tapi lately ni 2 minggu akhir ni to be exact aku kerap gila babi oder ayaq ni. lagi teruk, each time aku kluaq gi mana2 pun aku mesti tapau teh o ais limau. aku xtaw la napa. ari ni ja dah 4 kali aku minum teh o ais limau.penangan dia? peh! terbaek! tambah kalau aku layan ngn rokok fav aku, winston! mmg besh! sorry, aku xtaw la cmna bulan posa ni kalu tetiba siang2 aku sangap teh o ais limau. mati aku. ada sapa2 ada cadangan utk ilangkan addiction ni x? please2! i need help!

KFC.. ha3. ni cita lawak ckit. since esok dah stat posa kan, so suam housemate aku nk la makan besaq ari ni before sambut posa esok, dah xble nk makan siang2. so, after smayang jumaat tadi, kami ramai2 konvoi pi KFC. ala mmg slalunya kami konvoi pun pi mana2, suma g skali, except Amini sbb dia balik penang. fuuny thing is pas balik tu aku ngantok bila babi. nak taw sebab apa nagntok. usha bawah ni kat next perenggan. so time tgh dok layan tidoq tetiba call masuk. bestie aku yg sorang ni call, sapa algi kalau bukan saf. haha. dia mintak tolong belikan KFC. diorang kat dlm kampus pun sangap gak nk makan fastfood. so, aku runner r g KFC tolong diorang belikan. first aku pi KFC kat Tesco SP, ramai gila babi org. than aku runner g KFC kat Jam besaq SP, xsgt ramai org. au bratuq r tggu turn. bayangkan dlm line aku bratuq tuh ada 3 org jew. setgh jam aku kena tguu in line. mcm haram jadah. mmg aku bebai r. aku usha line2 len suma yg mai lg lambat dr aku suma dah ciap oder. line kau ja stuck. padahal manager tuh yg take over line kau, still lembab. sampai2 turn aku, aku maki truih. mmg pompang pompnag r. suma org usha aku. naseb r. its my rite as a custome.r naseb r manager tu td kena maki. time kau keja pun aku slalu kena maki so, what goes around comes around, just differences in faces.sorry dude!

ok ni masuk ciat yg ke4. prangai plek2 malam2 buta. igt kat chapter atas ni aku ckp td aku nagntuk. nk atw sbb pa. sbb mlm td, awai2 pagi td to be exact around 3 am cmtu aku aimil boy ngn pak lah wat keja gila. gi ronda SP th2 mlm. kalau overnite g penang ka xpa gak. ni ronda SP. starting, minyak keta MyVi ijat tu bukan ada minyak tapi kami gatai gak nak gi. kami sedut minyak moto aku buh dlm keta ijat. pastu runner g pump station kat laguna. gila x gila.last round mana ja pun, gi ronda SP lama, pastu gi ronda park avenue pats balik SP lama. pastu blk umah. around pukui 6 gak r smpai. mmg bengong la kami 4 4 org. haha..

thats all. like i said, life to be enjoy, not wasted. chow!

August 19, 2009

Whorish Ex

tgk title di atas? special tak.. actually aku ada wat satu poem n its entitle Whorish Ex. poem yg alen dari yg laen. special sbb its not about love or life cuz ussually when i started to poem-ing its all just about love n life but this time this poem is specially dedicated to one of my ex. wanna know why? cuz hm... baca ja la ek poem ni kalau nak atw ngn lebih lanjut just leave a comment. chow!!!

I ain’t tough, I ain’t strong, I ain’t unbreakable
Physically looks like a hard shell but deep inside I’m just a soft apple
To get over you it took me to a journey with half bottle of Black Label
Time on time will heal the pain, thank god I was able

You said it’s done but it’ll never been the same
I’d flush all our reminiscence down the toilet but there’s still pain
Say what you want but it aint why I kept our pics in My Memory Lane
I rename it “FUCK YOU LIL BLOOD” cuz you used to drive me insane

No foreplay, No kiss on the lips, No nothing
No cute make-up, No cute dress, no cute pink
I ignore it all and expose my weak link
When I with you I stop judging and starts flirting

What do you expect it stuck in my head like a bubble gum
I wish I never open the video entitled “awek skate poen tembam”
Watching your pussy been fucked by other dude make me numb
Maybe I am overreacting but I aint anyone else, I am Adam

The thing between us is far long over
I’m no longer in status of your lover
The truth is I ain’t such true believer
In love, in faith nor vagina banger
But watching your sex making video make me wonder
Even you refused to admit it but you are a cock sucker

I know now I make a right decision to break up with you
Sorry? No, no, no. thank you “My Sweet Lil’ Blood Angel”
Cuz it’s not my hand but yours which tangle
Now, I can fly high or reach to the core
Cuz It’s not me whom acted like a whore
Thank you “My Shiteru”
Thank You for showing me the truth
HAHAHAHAHA!

August 18, 2009

I HATE EVERYTHING ABOUT YOU!

I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!
I Hate Everything About You!

August 17, 2009

Why I Can't Be A Roxstar?

+untuk mahir dlm maen guitar, kita kena guna otak kiri, sorry aku type otak kanan+

+aku xpandai nak maintain beat, manjang lari jew+

+aku kalau vox aku guna sora anak tekak, jarang guna sora dari perut, n as the result sora aku slalu pecah+

+aku still xdak steady band mate+

+aku jenis layan suma type of rox music, kalau nak success in band kena first2 aku steady genre, exprimental rock susah nak survived ckit.+

+aku hanya pandai wat lirix in english, nk wat lirix melayu kantoi+

+aku pakai spec, susah nak head bang.+

+aku ejnis hangat2 tahi ayam dalam wat apa2 benda+

++determination aku pun low+



p/s- soem of the reasons or excuses.

August 16, 2009

Me n My New Love!

atas permintaan ramai, alahai bajetnya aku ni, bukan ramai pun sorang dua ja. ish2. ok2, bax to da topic, atas permintaan sesetgh pihak ni aku nk post pic ride aku yg baru. buah ati kesayangan aku baut masa skrg since aku xdak gurlfren. ahaks. well, who need gurlfren if i have my ride. aku xcarik lagi nama utk motor aku yg satu ni, Honda Wave 125. suma harta meredak aku ada nama . laptop aku aku abgi nama aCePiRe,.. moto aku nak bagi nama apa ek? ble bg idea x? ahak.. ok2. ni pic2 yg aku abru ja seploh minit tadi tangkap. sorry kinda blur sbb malam, nnt bila2 aku snap time siang, siang atdi ujan lebat xble nak snap. lencun kot aku redah uja tadi, xsempat nk ke clas LAW245, sorry miss, rabu ni i'll make sure i'll attend ur clas.i'll promise!


TADA! My Nu HeartBeat!

posing gaya xtaw nak wat pose apa!



MAT REMPIT Wannabe!

hahaha.. ni yg blakang pakai sweater merah, spec ala2 lindsay lohan ni cikaro aku, aimil!

August 15, 2009

Ernie Syafika Binti Zamri

EveryDay N EveryNite We Met,
Not In Dream Not Even In Person Only On Laptop Set
Blogger to Thanks To For The Nice Connection We Share,
Every Post I Published You're To Care..
I Adore Ur Page Its Really Pretty Nice,
I Like All Ur Pixies cuz Ur Smile Is Like a White Nice Mice,
Ur Post Aint About ANyOne Just Ur Story To Tell,
There Are All Nice Nothing Such a Yell..
Take A Look On My Every Sloppy Post I Put,
All Full Of Her Comment In Such Happy-Go-Lucky-Mode,
Eny Heart Or Eny Diamond, The Nick Name She Chose,
Snek To Her Blog, Judge n Smile For All Her Stylish Pose..
Recently Speaking I AInt There For You,
I Know Its Hard, Its Damn Hard 4 Me Too,
We Barely Commented On The Time To Be,
Whats Left For Me, Theres Not You To See..
I Miss All The Nozzy Stuff We Share,
Cant B eThere Each Time Aint Something That I Can Bare,
But I Know Deep Deep InSide She Was Alway There,
Keep On Visiting eventhough on Thought Wondering My When n Where..
Just Wait Babe Till I Settle Down,
When I Do, I'll Be There For U To Be Found,
No Delay, No Excuses, Nothing as Such,
Just Creatin' This For To Say THANK YOU VERY VERY MUCH!



p/s- ni just a poem khas untuk pelawat setia blog aku, ENY HEART @ ENY DIAMOND! thanx Babe!!

Life Aint Sweet Mother FuCker!

borink kot hidup tanpa wifi @ any internet connection.. baru skrg aku taw mengharigai bertapa bergunanya wifi UiTM Kedah.. walaupun at some point slow mcm gaban tahap kelajuan dia, but still aku ble connect tenet, but now, sejak2 kena dok luaq kampus aku xmerasa langsung nk maen internet. YM, xble, Blogging xble, Facebook-ing pun xble.mmg ser r.. housemate aku suam ada plan nk pasang stremyx tapi kami pny kemudahan umah pun ble ada yg cukup g. dapuq xbeli gi, meja dapuq xbeli g. tgk r cmna. maybe next sem r kot baru ble pasang tenet. till then, aku kena r carik aktiviti len tgh2 malam buta utk buat sbb slalunya time2 cmtula aku dok online. no sweats, life aint sweet, gte a helmet kan. haha

Blog Archive